20 Ekim 2009 Salı

Hadise'ye Bakmayan Bizden Değildir :)

Net bir şekilde söyleyebilirim ki Salsabasket'in 1.5 yıllık geçmişinde paylaşılmış en süper resimdir bu. Fotoğraf İzmir'de düzenlenen 2009 All-Star maçının devre arasından. Takımlar benchlerinde, Hadise ise konserini veriyor. Güzel şarkıcı tam yabancı takım benchinin önünden geçerken işte bu yukarıdaki sahne ortaya çıkıyor. Traylor, Leon ve Birtan abi tamamiyle şarkıya (!) kanalize durumdalar. Ayhan abi 'Amaaan Hadise dedikleri bu muymuş yahu' dercesine hafif de memnuniyetsiz biçimde yandan bir bakış atıyor. Mete abi ise grubun en mahçup takılanı. (Fotoğrafın büyük hali için resmin üzerine tıklayınız).

Affetsin beni resimde yer alan büyüklerim ama muazzam resim yahu, muazzam. :)

11 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

Salsabaskette 'seksi resimleri için tıklayınız' köşesi istiyoruz!

Adsız dedi ki...

kıçım çatladı gülmekten :D

Ömer dedi ki...

hahah super fotograf hakikaten

Yiğit Gökçehan Koçoğlu dedi ki...

Muhaha :D

Olympos dedi ki...

traktör taylor sanırım en soldaki resmen salyalar parkeyi ıslatmış :D

Adsız dedi ki...

salsa,

resmi ben çektim. her hangi bir gazetede yayınlanmadı ama facebook sağolsun basketbol camiasında baya popüler oldu. sitende görünce de şaşırdım. yorumundaki övgüye teşekkürler, izmir'den selamlar...

ulaş

Gurcay dedi ki...

Ben Hadise'nin topuklu ayakkabılarına takıldım. O ayakkabılarla parkeye çıkmak caiz mi? :)

cannksk dedi ki...

süper yakalamış ulaş sağ :)

serpil dedi ki...

yanlış anlama olmasın hadise'nin bacak boyuyla kendi bacak boylarını karşılaştırıyorlar :)))

Legend dedi ki...

ayhan kalyoncunun duruşu çok hoş ya
'amaaan ben daha güzelim' der gibi :))))))

Legend

Adsız dedi ki...

abi Birtan abinin gözleri gördünüz mü