27 Ekim 2009 Salı

Hafta İçi Avrupa Programı

Geçen hafta üçte sıfır çekmişti temsilcilerimiz. Bu hafta ben üçte üç olacağına inanıyorum. Beşiktaş Cola Turka'ya 5+ fark gerekiyor, atarlar. F.Bahçe Ülker biraz düzgün oynarsa form durumu kötü Asvel'i yenip gelir. Efes Pilsen de Rytas yenilgisinden sonra bu maçta herhangi bir sürprize yer vermez. Vermemeli.

27 Ekim Salı

19:00 Beşiktaş Cola Turka - WBC Raiffeisen Wels
28 Ekim Çarşamba
21:30 Asvel - F.Bahçe Ülker (Spormax)
29 Ekim Perşembe
20:15 Efes Pilsen - Partizan (SkyTürk)

8 Yorum Yapılmış:

efesliler dedi ki...

Geçen haftanın aksine bu 3 maçtan da galibiyet bekliyorum.

Adsız dedi ki...

partizanda mccalebb war dimi?bakalım görelim nası olcak:)

Ömer dedi ki...

Bizim Avrupa Kupasi yayin hakkimizi da biri alsa ne iyi olur. Acaba gruplara kalinca mi sekillenir bu mac yayinlari. Insallah birilerine satabiliriz.

Bu arada akillarda bulunsun, BJK (girebilirsek gruplara) yanisira GS ve Telekom'un kura cekimleri 30 Ekim'de

MixBasket dedi ki...

Beşiktaş'ın kazanması için + 18,5 sayı fark yapması lazım. İddaa'da böyle oran var, ben yanılgıya düşüp verdim.. :(

Feyy dedi ki...

Abicim geçen sene Eurocup maçlarını Spormax yayınlamıyor muydu?
Yanılıyor muyum ben?

Hadi dışarıda ki maçı yayınlamadınız, içeridekini bari biri alsaydı.

Adsız dedi ki...

rahat ol beşiktaş normalde 20 yi rahat yapar tek korkum gençleri sokup fark erirmi die ama karşı takım çok kötüü fener ve efeste rahat alır

Ömer dedi ki...

TV'nin yayinlamamasini gectim, ulebcup.com'da bile livescore ozelligi acilmadi mac icin.

Neyse ki, 66-46 ondeyiz ucuncu ceyregin ortalari.

Ömer dedi ki...

MixBasket ucuz yirttin valla :) 100-81 mac sonucu.