20 Ekim 2009 Salı

Kelepçe Pertevniyal'deymiş de Haberimiz Yokmuş

Kelepçe Alper bu sezon başında Efes Pilsen'de 'İdari menajerlik' görevine getirilmiş ve yuvaya döndürülmüştü. Akşam Efesliler blogunda gördüm de dikkatimi çekti. Alper Yılmaz meğerse Pertevniyal formasıyla faal basketbol yaşantısına devam ediyormuş. Efes'in pilot takımlarından biri olarak TB2L'deki mücadelesini sürdüren İstanbul ekibinin Tarbzon deplasmanında kaybettiği maçta 16:25 dakika sahada kalmış, 1/2 üç sayılık yüzdesiyle oynayıp 3 sayı üretmiş, 1 ribaund almış, 2 de top çalmış. Şaşırdım vallahi ne diyeyim. Hiç haberim yoktu bu durumdan. İdari menajerliğin yanında ek görev olarak bunu da üstlenmiş kelepçe. Oynuyor olmasına, yarın bir gün Pertevniyal maçına gidersek onu yeniden seyredebilecek olmama sevindim ama amacı genç oyuncu yetiştirmek olan bir takımda Alper Yılmaz'ın ne işi var, onu pek anlayamadım.

4 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

askerlik

saLsa dedi ki...

@ Adsız

Mantıklı. Nasıl da akıl edemedim.

saLsa

Yiğit Gökçehan Koçoğlu dedi ki...

Evet askerlik olabilir. Veya "abilik" etmek için..

Adsız dedi ki...

Trabzonda maçta bizde onu gördüğümüzde şaşırdık. Maç sonu sohbet ettik kısada olsa Alper ile. Abilik yapıyor takıma..Ayrıca Teknik kadroda da Tamer abi(Oyguç)yer alıyor..

Utku..