17 Ekim 2009 Cumartesi

Murat Aşkın

Bazı sitelerde (buna TBF de dahil) Aliağa Petkim'de Murat Aşkın'ın sözleşmesinin feshedildiği ve Halil Üner'in takımın başına geldiği yazılıyor. Ben olayın en başından beri Murat Aşkın yardımcı, Halil Üner de head coach olacağı yönünde bilgi sahibi olsam da beni de kıllandırdı bu durum. Araştırdım. Birtan Saka'dan gelen cevap netti: 'Murat Aşkın ile yardımcı koç olarak devam edeceğiz, Halil Üner de takımımızın baş antrenörü olacak'. Sonrasında Halil Üner'den de konuyla ilgili yorumunu aldım: 'Benim birinci şartım Murat Aşkın'ın yardımcı koç olarak kalması ve diğer teknik ekiple de aynen yola devam edilmesiydi. Maddi konular bu noktadan sonra geliyordu. Her konuda anlaşınca da Aliağa Petkim'e evet dedim. Murat Aşkın hem benim eski oyuncum hem de çok sevdiğim bir kardeşimdir. Onun desteğe ihtiyacı olduğunu düşündüğüm ve bana benimle çalışmaktan mutluluk duyacağını söylediği için güçlerimizi birleştirme kararı aldık'.

3 Yorum Yapılmış:

ChirkeFh dedi ki...

aliağanın buralara gelmesinin en büyük nedenlerinden biri murat aşkındır bu takımın en büyük pay sahibidir eger fes edilseydi cok büyük saygısızlk yapılmş olurdu.takımı amatörden alıp 2.ligde her sene play off oynatıp we sonunda takımı 1.lige cıkarıp we ilk senemizde düştü diye bakılan takımı mucize bi şekilde ligde tutan hocamız murat aşkın

Adsız dedi ki...

golgelerin gucu adina ya da voltran mi desek:)bikez halil unerin oldugu yerde guc birlestirmesi ne demek orda direk despotizim olur...bide kisa not:bende gecen sene mersinde 0 dakka ondan oncede pertevniyelde bile oynayamiyan kaan uner kupada nasil bukadar sure aliyor diodum meger eski ogrencisi halil abisinin gelcegini baya onceden duymus ee halil hocada vefali davranip bu aciklamayi yapmis klasik halil uner aciklamalari...bunlari pls yayinlayin ki insanlar ogrensin

Adsız dedi ki...

kaan ünerin kupa performansı ve ondan önceki hazırlık maçlarındaki performansı gayet olumluydu daha önceki takımlarda süre almaması onun aliağa için yararlı olamayacak anlamına gelmez...bu arada anıl abi aliağadan warmı bi transfer haberi