15 Ekim 2009 Perşembe

Sinyor Can Bartu

Sene 1957, yer Spor Sergi. 'Sinyor' lakaplı unutulmaz futbolcu Can Bartu Fenerbahçe basketbol takımıyla sahada (en solda, 7 numara). Kendisinin önce basketbolcu olduğunu, hatta Milli Takım forması da giydiğini, sonrasında ise efsaneleşeceği futbola kaydığını belirterek ufak bir selam çakalım nostaljiye. Foto: Serdar Gürel arşivi

4 Yorum Yapılmış:

Okechukwu dedi ki...

muhteşem resim...
malum efsaneyide ben iliştireyim.
can bartu'nun spor sergi'de galatasaraya 30 civarında sayı attığı günün devamında, bu sefer galatasray futbol takımına da bir kaç tane gol attığı rivayet edilir.)

Fanatik Basket dedi ki...

önca basketbol, sonra futbol değil salsa ikisini beraber oynamış uzun yıllar:)

hatta yukarıda Okechukwu'nun yazdığı gibi aynı günde hem futbol, hem basketbol maçına çıkmıştır. ama ikisi de galatasaray'a karşı değil, önce beşiktaş'a 2 gol atmış futbolda, sonra da basketbolda galatasaray'a 32 sayı:)

röportajında kendi ağzından söyledikleri aşağıda..

Muhabir: Aynı gün içinde Galatasaray`a karşı hem basketbolda hem de futbolda mücadele edip potada 28 sayı, sahada 1 gol attığınızı okumuştum. O günden bize söz eder misiniz?

Can Bartu: Bunu Yılmaz Özdil de yazmış ama olay tam öyle değil. Mithatpaşa Stadı`nda Beşiktaş maçı oynadım ve 4-2 kazandığımız maçta 2 gol attım. Ondan sonra da Galatasaray-Fenerbahçe Teşvik Turnuvası finalinde oynadım ve 32 sayı attım. 32 sayı bugünün 32 sayısı da değil. Çünkü istersen 32 dakika topu elinde tut. Bugünkü gibi 24 saniye hücum süresi sınırlaması yok...

serpil dedi ki...

şortlar acaip kısaymış :)))

Adsız dedi ki...

DIGER ISIMLERI UNUTMAYALIM
BARTUDAN SIRAYLA
FERHAN BARAS TUNCER KOBANER HUSEYIN KOZLUCA VE
ERDOGAN KARABELEN
NE TAKIM BE
AYAKKABILAR RAF VE CONVERSE