11 Kasım 2009 Çarşamba

David Holston'dan 40 Saniyede 4 Üçlük (Video)


Beklenen videoyu nihayet editleyebildim. Bu haftasonu oynanan Erdemir - Pınar KSK maçının son 40 saniyesi var videoda. Ve David Holston'un bu kısa süre zarfına sığdırdığı 4 üçlük. Maç kazandırmaya yetmiyor belki ama etkileyici bir performans. İzleyemeyenler için link.

6 Yorum Yapılmış:

mozlu dedi ki...

algıda secicilik mi var bılmıyorum ama son uclukten sonra holston, hakan köseogluna top daha sokulamdan babalar gibi bir faul yapıyor, hakemde sakin olun kardesım havasıan girip oyuncuları ayrıyor mu bana mı oyle geldi? Kasti faul çalması gerekmez miydi acaba? Engin abi bize öyle ögretti bize walla gecen sene..şimdi ne oldu peki? bunlar başka federasyonun hakemleri mi?

cannksk dedi ki...

Toolson ağır hastaydı domuz gribi olmasından korkuyordum Ünal Tuncer izmirgucu.com.tr'ye açıklama yapmış normal insan gribiymiş. Umarım Pazar gününe yetişir onsuz maç kazanmamız çok zor

vdT dedi ki...

Normal insan gribi hahaha :)

basketçi dedi ki...

pınar ksk takım olarak son 40 saniyede toplam 7 üç sayılık atış denemesinde bulunmuş bu bile ayrı bir başarıdır :)
7de4 :))

Adsız dedi ki...

yha salsa ben bu vıdeoyu ızleyemıyorumm link tıklıyorum yasak fln dıyo bu vıdeoyu nerden ızleyebılırım yha..

saLsa dedi ki...

@ Adsız

Youtube'a gir, nasıl giriyorsan artık. :) Sonra Salsabasket.net diye arat, çıkacak video. Videonun tam adı Salsabasket.net / Erdemir-KSK / Holston Performance

saLsa