25 Kasım 2009 Çarşamba

Dedehayır da Gitti

Herkes gitmiş, bir o kalmıştı. Sağlam baskı yiyordu bırakması yönünde. Bırakmadı, bırakmadı, bugün bıraktı. Bıraktırıldı belki de. Zira olayın üstünden günler geçtikten sonra 'Bayan takımından sorumlu olmama rağmen sürekli bu olayın içine çekildim. Galatasaray'a zarar vermemek için istifayı uygun gördüm. Yönetim kuruluna uygun bir ortam sağlamak için görevimi bıraktım' açıklaması ile verilen istifa samimiyetten bir hayli uzak. G.Saraylı taraftarların çoğunun istediği, beklediği, umut ettiği bir sondu. Sevmiyordu büyük bir çoğunluk Dedehayır'ı. Bir musibet bin nasihattan iyidir misali Cemal Nalga olayıyla Dedehayır'ın da kellesi gitti. Darısı Tanjevic mağduru sarı lacivertli taraftarların başına.

4 Yorum Yapılmış:

onur dedi ki...

Anıl haber inşallah gerçektir...Bir büyükbaş keserim artık bayramda hayırlısı ile :)

Adsız dedi ki...

GÜLE GÜLE Kİ TARİF EDEMEM .......

dejavu dedi ki...

Bir yanda adının geçtiği ilk anda istifa etme erdemini gösteren Yiğit Şardan. Ki kendisi ürettiği projelerle, çalışmaları ile Polat'ın en önemli yardımcısı idi. Her ne kadar Galatasaray tarihinin benim görebildiğim en basiretsiz başkanı olan Canaydın'a seçim kaybetmiş olsa da orta vadede başkan olmasına kesin gözüyle bakılan Yiğit Şardan bu üstelik.

Diğer yanda ise adının anılmadığı gün olmayan Dedehayır. Ve yönetimin elini rahatlatmak için bıraktım diye de lginç bir açıklama var üstelik. Çok düşünüyorsan Polat'ı, Okan Çevik-Mert Uyguç yollanırken ben de gidiyorum diyebilseydin. Dün açıklanan idari kadro ile aynı şube altında olması mümkün değildi zaten, iki güne kan çıkardı o şubede. Yeni gelen ekibe de bu söylenmiştir zaten yoksa kabul etmezlerdi kesinlikle özellikle Cem Akdağ.

Bu şubeye kazandırdıkları vardır Ahmet Dedehayır'ın. Kimsenin iplemediği bir şubeyi ayağa kaldırmıştır, finansal desteği ile. Bayan takımının 2.ligden Avrupa şampiyonluğuna giden yolda da maddi emekleri fazladır. Ama kendisinin de dediği gibi Galatasaray yönetimine şans eseri girmiştir Canaydın sayesinde ve Galatasaray ahlakına yakışmayan onlarca olaya sebebiyet olmuştur. Aldıkları ile verdikleri mukaseye kabul etmez.. Borsada yolu açık olsun, bize uzak olsun.

Adsız dedi ki...

bu hafta izmir'de karpuz kescektik..yazik oldu dag gibi yonetici getti