23 Kasım 2009 Pazartesi

Efes Pilsen - Stefanel Milano Koraç Kupası Biletleri

Efesliler'den Burhan Gökalp'in taze taze açtığı blogda gördüm, koymam gerekir dedim. Arşive katılası muazzam parçalar. İstanbul'daki ilk maçın bileti de klasik bir tarafı kapıdaki bıyıklı amcada, diğeri sende kalan tarzdaki biletlerden. Tanjevic bu biletleri görüp ağlamasın şimdi. :) Yeri gelmişken Burhan'a da hayırlı olsun diyelim. Kendisiyle tanışma hikayem filmlere konu olabilir bu arada. Kendisi benim okuduğum üniversitede, benle aynı bölümü okumakta şu an. Ben mezun olalı 4 yıl olsa da namı hala koridorlarda gezen notlarımın fotokopisini alıyor okuldaki fotokopiciden, içinde ismim yazıyor, kıllanıyor, Facebook'tan ekliyor, oradan da teyitini alınca, tamam ulan vallahi bu bizim Salsa, her gün sitesini takip ettiğimiz adamın bir zamanlar tuttuğu notlarla sınavlara hazırlanıyormuşum da farkında değilmişim diyor. :) Tanıştık Akatlar'da. Sevgiler kardeşim.

8 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

çalışkan bir öğrenci miydin acaba, merak ettim. :)

Oğuz Yılmaz dedi ki...

süpermiş ya biletler :)
ee artık efes'in bu kadar ara vermemesi lazım.

kenz dedi ki...

Üniversite zamanlarıydı kapısından dönmüştük İpekçi'nin,inanılaz bir izdiham vardı, tüm çabalarımıza rağmen girmeyi başaramamıştık.Haliyle TV'den de olmuştuk. Midyat, pirinç, bulgur olayı.

Zigmund Froyd dedi ki...

kenz, o midyat değil dimyat olacak:)

midyat, bırak pirinci ot bile bitmeyecek kadar kurak bir yerdir. dimyat ise mısır'da nil nehri kenarında sulak bir şehir:)

tankut dedi ki...

Keşke bende saklasaydım dedim bileti görünce...Ah be Conrad...Rest in Peace Bro...

ercan dedi ki...

Bu Kenz insanı ve bir başka arkadaşla beraberdik o gün.

Fakülte'de dersi kırdık, salona gittik, kuyrukta bekledik, cop yeme tehlikesi atlattık. Bileti almama 2-3 kişi vardı kuyruk dağıldı :(

Ardımıza baka baka geri döndük. Eve vardığımda ilk yarı bitmişti :)

Adsız dedi ki...

o sene efesin hiçbir maçını kaçırmamış biri olarak oradaydım,hatta kabloluda gece italyan kanalında maçı gösterirler diye beklerken,yakın planda beni çekmişti italyan kanalı 4-5 saniye bir görüntü,gecenin o saati ne yapacağımı şaşırmıştım:))

burnovic dedi ki...

Çalışkan olmasaydı notları halen daha bugün elden ele dolaşmazdı.Detayları kendisinin vermesi daha doğru olur sanırım.. :)

Teşekkür ediyorum Abim.Saygılar , sevgiler... :)