1 Kasım 2009 Pazar

İlkan Karaman Röportajı - Ön Hazırlık

Tofaş'ın genç ve gelecek vaadeden uzunu İlkan Karaman ile bir röportaj gerçekleştireceğiz. Biz soruları hazırlamaya başladık, siz de sormak istediklerinizi buradan iletirseniz bundan önceki röportajlarda olduğu gibi yine sorularınıza keyifle yer veririz.

8 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

efesten onu kim kovmuş? neden yollanmış? kim yollamiş? solerse sewinirim

Legend dedi ki...

ayrıca ben şunu merak ediyorum.
konyada tr cup maçı öncesi salonda benim tam önüme oturmustu saha içinde. diger maça bakıyorlardı tofaşlılar. kulağında zencilerin küpesine benzer büyük birşey vardı. bildiğiniz taş büyüklüğünde ( küpe biraz ufak oluyorda.. ) :) :)
onu soracaktım nerden almış , niye takıyor? :)
bu kim la demiştim önceleri , ama oyununu çok beğendim.
başarılar diliyorum

Legend..

Adsız dedi ki...

EFESPILSEN VE TEKNIK UNIVERSITE YILLARINI NASIL HATIRLIYOR...??

Adsız dedi ki...

Örnek aldığı birileri var mı?

Teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Büyük takımlardan hangisine daha fazla sempatisi var?

Adsız dedi ki...

genç takımın ikinci senesinde sakatlığından dolayı neredeyse hiç oynamadı. ancak bu süre zarfında inanılmaz bir kaslanma oldu vücudunda. bu süreçte maç oynamadığı için kendisine ekstradan birşeyler verildi mi acaba?

Adsız dedi ki...

nba hedefi var mı? Umarım onuda bir gun nba de bir takımda görebiliriz...

Adsız dedi ki...

kendini dev aynasında gördüğü için mi büyüklerine saygı göstermez?