13 Kasım 2009 Cuma

İşte O Meşhur Popovic

İşte sabah Yiğiter abinin aşağıdaki cümlelerle bahsettiği Popovic ve kelepçeli fotosu.

Yabancı skandalları içinde en çok konuşulanlardan biri, Galatasaray-Fenerbahçe derbisi öncesinde Galatasaray’ın sözleşme imzalamak için İstanbul’a getirdiği Yugoslav oyuncu Popoviç’i, Fenerbahçe’nin kaçırıp, pat diye lisans çıkartmasıydı. Gazetede, Fenerli yapıldıktan sonra, bir daha kaçırılmasın diye idarecilerden birine kelepçeli olarak sokaklarda gezen Popoviç’in fotoğrafını görmüştüm de, aklım çıkmıştı.


Fotoğraf için Cem Akdağ'a kocaman teşekkürler.

9 Yorum Yapılmış:

tarski dedi ki...

su an kelepce takmiyorlar, baska seyler yapiyorlar, tehdit santaj vesaire... sadece fb degil tabii, hatta anadolu'da daha kotu tahminen...

Adsız dedi ki...

bunlardan hangisi basketbolcu ki? :))

Adsız dedi ki...

küçükken bu kaçırma hikayeerinde kaçırmayı mecaz zannederdim, gerçekten kaçırıldığıbnı sonradan öğrendim

basketçi dedi ki...

haberde yugoslav demişsiniz ama ben sanki onun rus olduğunu hatırlıyorum
belki yanlış hatırlıyorum ancak, sanırım rus'tu :))

saLsa dedi ki...

@ Adsız

Popovic ortadaki olan. :)

saLsa

Fanatik Basket dedi ki...

anıl eski logo daha iyi gibiydi sanki (:

lembo dedi ki...

ben burada basketbolcu sıfatlı birisini göremedim. o bill wennington kılıklı adam daha çok dedektife benziyor..

serpil dedi ki...

rezalete bak :))) gerçi en son topuz olayında görmüştük benzer sahneleri :)))

Zanardi dedi ki...

Popovic'i aslinda FB getirmis fakat Tofas oyuncuyu Bursa'ya kacirinca FB yoneticileri oyuncuyu almak uzere Bursa'ya gitmisler. O donemin gazetecilik anlayisina gore -ki aslinda bu hala devam ediyor- bir mizansen yaratilmis ve kelepceli fotograf cekilerek haber yapilmis.
soldan saga fotodakiler: Konyali-Popovic-Baras