5 Kasım 2009 Perşembe

Laf-ü Güzaf #13

Hani sadece Melih Gümüşbıçak & Nejat Sayman olacaktı? Nur Germen nereden çıktı yine? Hem bak bu sefer rakip takımda tanıdığı tek bir adam bile yok. Partizan maçını McCalebb'i geçen yıldan hatırlıyor oluşuyla idare etmişti de bugün sarılacağı bir adam bile yok. Daha maçın hemen başında şu diyalogla yıktı bizleri, sokağa döktü binleri. Saygılar diyelim, sevgiler diyelim. Ama yeter de diyelim. Yeteeeeeeeeeeeer !!!!

Melih Gümüşbıçak: Unicaja Malaga'da basketbol literatüründe pek de yeri olmayan ülkelerden oyuncular var.
Nur Germen: Evet evet, İngiltere'den oyuncu var, hatta Scotland'dan bile oyuncu var.

Önündeki kağıtta Scotland yazıyor, adam ne yapsın? :) Dememe kalmadı Santiago'nun basketinden sonra bir bomba daha geldi.

Nur Germen: Nihayet bir tane atabildi.
Melih Gümüşbıçak: 4 sayısı var hocam.
Nur Germen: Evet 4 sayısı var.

19 Yorum Yapılmış:

Erol Kaya dedi ki...

Abi Kepez postuna yorumumu yapmıştım, sen de yazmışsın. Hislerime tercüman olduğun için teşekkür ederim. Ama ben de bir iki şey söylemek istiyorum.
Bu kadar felaket bir anlatım olamaz. 16 yıldır basketbola aşığım, herşeye katlanırım. Ama bu adam peek noktasında.. Lütfen ya lütfen Nur Germen i maç yorumlarından uzak tutsunlar. Yetkililere sesleniyorum:)
Biraz sinirliyip o yüzden abuk sabuk yazdıysam kusura bakmayın...

Erol Kaya dedi ki...

Abi adam Olimpiyatkos dedi 30 saniye önce :'(

dejavu dedi ki...

Feykin sadece futbolda olduğunu zannetmesi de cabası.

bahadır dedi ki...

tıronton,rokokoviç da cabası:)

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar siz iyi niyetle yorumcu yu yorumluyorsunuz. bu adam ergin ataman ve efes yönetimi tarafından oraya atanmış bir kişi. yorum yapmasın sadece efes e yalakalık yapsın, hatta bilmemesi daha çok tercih edilen bir kişi. dahası var ama kalsın bizde..

Fanatik Basket dedi ki...

yaşına başına, basketbol geçmişine saygımız var eyvallah ama artık eskide kalmış (ya da kalması gereken) bir insan.. artık basketbol eskisi gibi oynanmıyor, onun da kanal yetkililerinin de bunu anlaması lazım.

ayrıca türkiye'deki takımları biliyor olabilir ama avrupa basketbolunu takip etmediği de çok açık ortada, euroleague maçı yorumlaması tamamaen cahil cesaretidir bence (basketbolu biliyorum herşeyi yorumlarım hesabı).. artık mekanı bu spora gönül vermiş genç arkadaşlara bırakmasının zamanı geldi de geçiyor bile..

Adsız dedi ki...

nur germen in yorumlarına bakıyorumda cok oyuncu ayırd ediyor arası iyiyse o oyuncuya övgüler yagdırıor ya da o oyuncu isim yapmıs ise gercek bir yorumcu objektif olandır

Erol Kaya dedi ki...

Şu an fark 17 iken söyledikleri sadece basketbol cehaleti ile açıklanabilir. Hiç mi geri dönüş görmedin be adam. Böyle maç bitti diye konuşuyosun. Deli oluyorum böyle 15 dakika varken maç bitti diyen adamlara.
Ya varya yeter diyorum başka bi şey demiyorum.

Adsız dedi ki...

Ülke olarak Amerikalıya zenci, arap denilen günleri geride bıraktık sanıyorduk. Nur Germen de bu neslin temsilcilerinden. Sanırım anlayamadıkları şey eskiden basketbol bu kadar yakından takip edilemiyordu, bu şekilde insanların gözlerini boyuyorlardı ama devir değişti. Herkes herşeyi takip edebiliyor. TV başındakilere cahil gözüyle bakan yaşlı kurtlar artık çekilse bir kenara.

Not: Galatasaray'ımın da abilerini sıkıştırmadan geçemeyeceğim :)

Kerem

Erol Kaya dedi ki...

Basketbolda her an herşey olur. Belki de basketbolun en önemli ayrıntısı budur. Hırvatistanı 19 sayı geriden gelip yendiğimiz, Brezilyaya 15 sayıdan verdiğimiz maçlar, Teamsystem e bir yarıda 27 sayı fark attığımızı ve şu an aklıma gelen n tane maçı hatırlamıyor mu bu yorumcular... Nejat Sayman da böyleydi biraz akıllanmış. 2005te çeyrek finalde Panathinaikosla 3. maçımızda fark bi ara 20 sayı olmuştu 3. çeyrekte. Nejat Sayman Efes seneye hazırlansın artık falan diyordu ama Solomon çoştu fark 3 e indi. Bu yüzden bir yorumcunun erken konuşması hiç bir şekilde kabullenilecek bir durum değildir. Bu yüzden Nur Germen çıldırtıyor beni şu an.

Adsız dedi ki...

basketbol maclarını yayınlar kanallar özellikle skyturk e diyorum ki; artık genc ve gercekten günümüz basketbolunu ve özellikleri oyuncuları bilen tanıyan insanlar yapsın maç sunumlarını, yorumları ve röpörtajları. bu kara düze devam ettiği sürece yeni nesil soguyacak bu oyundan. bu yorumumun üzerine umarım bi yazı yazarsın salsa . bi milat olsun bu sezon. hatta mr. obama nın deyimiyle diyorum ki; 'CHANGE WE NEED' :)

Adsız dedi ki...

Eurosport un muhtesem sunucusu caner eler (Ben onu tour de france deki harika yorum bilgi ve anlatimlariyla tanimistim) spormax de her hafta bir euroleague macini yorumluyor,suan R Madrid- panathinakos macini yorumluyor ,basketbol deki yorumculugu ve bilgisi de takdire sayan , bu adama engin spor bilgisinden dolayi saygim her macta artiyor, takip edin derim

Lualua

bahadır dedi ki...

hakemler ve ergin ataman maçı verdi açıkçası.kenarda rakoçeviç i özellikle unuttu.rotasyon bence dengesizdi.

Adsız dedi ki...

şu nur germen'in nereden torpili var da programlara çıkıyor. bir babayiğit açıklasın artık?

tarski dedi ki...

Yani simdi seytanin avukatligini yapmak icin soylemiyorum, ayrica evet Nur Germen karsi takimin oyuncularini da tanimiyor ama bugun basketbola dair yorumlarinda, oyuncularin nerdeyse hepsinin adini yanlis soylemesini bir kenara birakirsak, ben pek abuk sabuk bir sey goremedim.

3. ceyrek sonunda bu is presle olmaz alan savunmasina gecsin efes dediginde, ben icimden ne presle ne alan savunmasiyla, adam gibi kici kirip 10 dk 1'e 1 yildirici savunma demistim, alan savunmasi taktigini
demode bulmustum. Efes alan yapti maci aliyordu nerdeyse.

Adsız dedi ki...

Scuutie Penn, Hudson, David Biledd, Tıronton, Rakovic.. Nasıl bi adamsın sen ya Nur Germen??

Adsız dedi ki...

Bi de bu Nur Germen insanımsısı Taquan Dean'a zenci arap gibi bisey soyledi son uclugunde macı kopardıgında..Sky Turk'u sikayet edip bu adamı kovdurabilriz, dupeduz ırkcılık :) Anladınız siz onu..

ako dedi ki...

bi ara 10 defa darma duman, darma dağın dedi üstüste. en sonunda dili dolandı damna dumin gibi bi şey söyledi.

aslında ben esprili buluyorum anlatımlarını

Adsız dedi ki...

Şöyle bir durum varki bu adamın sesini duyduğum an televizyonu kapatasım geliyor ne yazıkki!