9 Kasım 2009 Pazartesi

Mujezinovic de Şaşkın

Cumartesi günü Oyak Renault deplasmanından 68-55'lik yenilgiyle dönen, son iki haftada toplam 105 sayı üretebilen ve ligde henüz galibiyetle tanışamayan Daçka'da Renault maçının en öne çıkan adamı Haris Mujezinovic'ti. 36'lık delikanlının 22 sayısı galibiyete yetmedi ama ortada bir gariplik vardı. Bu adam takımın yıldızı olsun diye değil, takıma tecrübe katsın, sertlik katsın diye alındı diye biliyordum ben. Şaşırdım açıkçası. Bugün yeri gelince sordum kendisine bu konudaki fikrini, o da şaşkındı:

'Katetmemiz gereken çok yol var önümüzde. Genç bir takımız ama bunu bahane olarak verecek durumda değiliz hiçbir şekilde. Açıkçası ben buraya takıma yardım etmek için gelmiştim ama son maçta takımı sürüklerken buldum kendimi. Ne yalan söyleyeyim, ufak bir şok geçirmedim değil hani. Önümüzde birçok maç var. Bizim o maçlardan galibiyet çıkartmamız için daha fazla itiş-kakış yapmamız, daha fazla galibiyeti arzulamamız gerekiyor.'

Daçka'da yaşça ona en yakın isim 84'lü Jermareo Davidson. 10 yaş var aralarında. Sonra 85'li Stefon Jackson ve 86'lı Hakan Demirel, Polat Kaya falan geliyor. Zor bir durum onun için de. Genç bir Bosman bulamadılar diye aldılar herhalde onu ama hem takım için hem de Müeezzin için zor bir durum bu. Bir yabancı daha gelebilirmiş takıma bu arada. Geçen yıl 5'te 3 ile girmişlerdi lige, bu sezon ligin 5. haftasında Baldwin'li Kepez karşısında ilk galibiyetlerini arayacaklar.

4 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

ÜÇÜNCÜ PERİYOTTU SANIRIM
YERE BİR ATLAYIŞI VARDI ÇIKAN TOPU KURTARABİLMEK İÇİN
AYAĞA KALKIP ALKIŞLADIM
PROFESYONEL HER ZAMAN PROFESYONELDİR .... HİÇ BOŞ SENESİ GEÇMEMİŞ BELLİ

hasanerdem dedi ki...

helal olsun böyle oyuncuya. önemli olan yeteneği hırs ile birleştirip takıma faydalı olmaya çalışmaksa bunu en doğru yapan adamlardan biri de belli ki mujezinovic...

Adsız dedi ki...

Doğan Hakyemez de okumuş bu postu:) Basketmax'te söyledi:)

dejavu dedi ki...

Daçka'da işler epey karışık, toplanacak gibi de durmuyor pek. Haris Mujezinovic'i izlemek lazım ama bir kez daha.