16 Kasım 2009 Pazartesi

Murat Kaya Az Kalsın Efsaneler Arasına Giriyordu

Dün derbinin en kritik yerlerinde Evren'le birlikte birbirinden kritik üçlükler yollayan Murat Kaya maçın kazanılmasında başaroldeki isimlerden biriydi. Ama az kalsın yıllar boyu unutulmayacak, belki de yeni bir Yıldıray olacaktı ikinci uzatmanın bitimine 3 saniye kala yaptığıyla. Takımı 1 sayı önde, 2 faul atmak için çizgiye geliyor Murat, ilkini sokuyor, ikinciyi kaçırıp 3 saniyeyi ribaund mücadelesi sırasında bitirmek amacında. Ama potaya savurduğu top çembere değmeden panyaya gidiyor. Haliyle oyun duruyor, süre başlamadan top F.Bahçe Ülker'e geçiyor, Tanjevic nasıl olduysa oraya molasını bırakmış ve molayı alıyor, top orta sahaya taşınıyor. Elbette 3 saniye içinde takımına sayı attırabilecek özel bir seti falan yok Tanjevic'in, Greer zorluyor kendince, topu yolluyor, airball ile bitiriyoruz derbiyi. Hani olaydı da Mrsic ya da Giricek buluşsaydı topla, yollasaydı üçlüğü potaya ve yapsaydı sayıyı. Acaba bundan yıllar sonra ben de emekli :) olup dost sohbetlerinde bu anıyı anlatır mıydım? Peşine bir de Yıldıray'ı patlatır mıydım? :)

4 Yorum Yapılmış:

dejavu dedi ki...

Özür diliyorum herkesten, hata yaptım dedi maçtan sonra. :)

Bizim Yıldıray'ımız olacaktı harbiden. :)

Adsız dedi ki...

bu yıldıray mevzusunu biri anlatabilir mi? ben bilmiyorumda :)

Burak dedi ki...

zaten murat kaya 2 yıl önceki telekom serisinin son maçında unutulmazlar arasına girmişti :)

Adsız dedi ki...

Daçka Quincy Douby