29 Kasım 2009 Pazar

Şile'den 7. Hafta Değerlendirmesi

Kimileri fark etti, kimileri etmedi ama ben bayramın ilk gününden beri siteye sadece cep telefonundan ulaşabileceğim düzeyde bir medeniyete sahip tatlı bir köydeyim. Arada kafayı resetliyoruz bu şekilde malum. Siteyi ekibe yeni katılan Ozan götürüyor bayram süresince. O nedenle postların altındaki 'Gönderen' ibaresine ufak bir dikkat kesilirseniz mutlu edersiniz. Hem beni, hem de Ozan'ı.


7. haftayı bugün kapadık. Ben dünkü Beşiktaş Cola Turka - Bornova Belediyesi maçının ikinci yarısı, bir de bugünkü Aliağa Petkim - Efes Pilsen maçının ilk yarısının başları dışında hiçbir şey izlemedim. Skorları biliyorum ama. Sürpriz yok koca 8 maçta. Bir tek 1996'dan beri KSK deplasmanında galip gelemeyen G.Saray Cafe Crown'un yıllar sonra oradan galibiyet çıkartmış olması tatlı bir sürpriz sayılabilir, o kadar. O galibiyetin de bu denli sıkıntılı bir dönemde gelmiş olması ayrı bir ironi. Güzel galibiyet ama her haliyle. Maç sonunda çıkan olayları ben de sizlerin yorumlarınızdan okudum. İstanbul dönüşü öğrenip, yazılacak bir şey bulabilirsem yazarım elbette. Merak etmesin yani o 'Salsa ne iş? Neden yazmıyorsun bu olayları?' diyen arkadaş.

Antalya Erdemir'i yenmiş, Antalya'da 4'te 4 oldular. Beşiktaş da Bornova'yı devirdi. Chatman & Baxter ikilisi aşk yaşar gibi oynadılar maçı. Keyif aldılar, keyif verdiler, mükemmeldiler. Bornova üçüncü çeyrekte teslim oldu rakibine. Ama zaten bu denli üç sayı bağımlısı bir taktikle maçı almaları sürpriz olurdu. Bir ara korktum hiç ikilik denemeden mi maçı bitirecekler diye. Yalnız Shipp falan tamam da, bu Yalçın'a ayrı bir yazı yazmak artık farz oldu. Okuyorsa bu satırları, önümüzdeki haftalarda randevu defterine 1 saat için Salsabasket röportajı yazıversin, şimdiden tavsiye. :) Tofaş Bursa'da bir yenilgi daha almis ama bu defa farklı bir salonda. Gemlik'te boyun eğmişler F.Bahçe Ülker'e. Efes de Aliağa'nın iç sahadaki yenilmezliğini bitirdi, bitirmese ayıp olurdu zaten. Banvit'in Daçka deplasmanından çıkardığı rahat galibiyetin yanında Daçka'nın bu hafta da Maiden gruptan çıkamamış olması ve bu yıl 3 kez 50'li skorlarda kaldıktan sonra bu hafta kendilerini aşıp 47 sayıda kalmaları onlar hakkında işlerin hayli kötü gittiğinin en büyük göstergesi. Telekom Oyak'ı devirmiş devirmesine de favori çıktıkları bir maçta, hem de iç sahada ilk 10 dakikada sadece 4 sayı üretmiş olmalarının tarifini kim yapar bilemiyorum artık. İlk 4 haftaı galibiyetsiz tamamladıktan sonra 3'te 3 yapan Mersin'de de işler yoluna girmeye başlamış duruyor kağıt üstünde. Bu hafta içeride para sıkıntılarıyla boğuşan Kepez'i devirmişler. Beklenen de buydu zaten.

Durumlar böyle, Pazartesi akşamı evdeyim kısmetse. Kupa maçları esnasında yıllık iznimi kullanmama tilt olup 'Nasıl bir işyeriymiş bu böyle senin çalıştığın?' diyen arkadaşa da bu 4 günün resmi tatil olduğunu hatırlatır, gözlerinden öperim. Sevgiler.

5 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

fazla tatil yaramıyo galiba tofaş erdemırede yenıldı kendı sahasında hatırlatayım dedım hazır kafay resetlemişken

Adsız dedi ki...

Hoca hatırlarsan ben o dönem attığım yorumda hem çalışıp hem bu kadar post girmene biraz veryansın etmiştim ama senin çalıştığın nortel netaşa herhangi bir göndermem yoktu. keşke bizim de böyle işimiz olsa, "işten istediğimiz vakit kaçıp bir ayhan şahenk kaçamağı yapalım" demiştim içten içe...sonra zaten izinli olduğunu dile getirmiş, karşılıklı hal hatır sormalarımız sonrası o yorumları siteden silmiştin. her neyse umarın güzel bir tatil geçirmişsindir...

'Nasıl bir işyeriymiş bu böyle senin çalıştığın?' diyen arkadaş

saLsa dedi ki...

@Adsiz

Tesekkurler, gozden kacmis, duzelttim..

@Adsiz

Eyvallah hocam..

Adsız dedi ki...

http://www.sportando.net/eng/mondo/asia/4920/loren_woods_in_iran_to_replace_eley.html

Adsız dedi ki...

salsa sürekli rekorların peşindesin, aynı ksk takımının kaç senedir fener deplasmanında kazanılamayan maçı kazandığınıda yaz. bununda kaç senedir ilk defa olduğunuda yaz