7 Kasım 2009 Cumartesi

Yoğun Cumartesi

Bu haftaki programın yükü Cumartesi'nin omuzlarında. Tam 5 maç var bugün. Spormax'ten naklen yayınlanacak olan Beşiktaş Cola Turka - Türk Telekom maçı ile açacağız haftayı. Efes Pilsen'i devirerek iyi bir moralle İstanbul'a gelen Türk Telekom'da uzun süredir sakat olan Tutku idmanlara başladı. Bugün belki oynar. Beşiktaş Cola Turka'da ise Engin Atsür yok. Akatlar'daki Beşiktaş - Telekom maçları hep güzel geçmiştir, ancak son 3 yılın normal sezonunda siyah beyazlıların kendi evlerinde Telekom'u devirmişliği yok. Bir tek Play-Off'ta eşleştikleri zaman 1 kere yenmişlerdi o kadar. Şansları tutmuyor yani pek. Beşiktaş Cola Turka Mersin'de kritik bir virajı kayıpsız dönüp Telekom ve Efes ile oynayacakları maçlara namağlup bir biçimde geldi. Asıl iş buradan nasıl çıkacakları. 2'de 1 yapmaları çok da kötü olmaz onlar için. He ama 2'de 2 yaparlarsa bomba ötesi olur. Bana sanki Telekom bir adım önde gibi geliyor. Tabii salonun durumunu da görmek lazım bir. Boş mu olacak, dolu mu olacak?

Ligin 2 galibiyetli 2 takımı Bornova ve Antalya BŞB ise İzmir'de karşılaşıyorlar. Dürüst olalım, 2 takım için de 3'te 2 yapmak beklenti üstüydü. Ve bu maç sonunda 4'te 3 yapacak olan takım çok büyük bir adım atacak ligdeki geleceği adına. Keyifli maç olacak. Antalya'da Hakan Erol yine yok, Bornova'da ise eksik yok, bildiğim kadarıyla.

Bursa derbisinden galibiyet çıkararak iç saha maçlarının ikincisini de kazanan Tofaş, şaka gibi verdiği Bornova maçını kaybetmese 3'te 3 ile girmiş olacaktı sezona. Ki oldukça eleştirilerek girdikleri bir sezonda bunu yapacaklardı. Bugün rakip zor. Geçen hafta KSK deplasmanından galibiyet çıkartmaya oldukça yaklaşan Baldwin'li Kepez ne yapıp edip devirmek isteyecektir Tofaş'ı. Bence devireceklerdir de. Bir deplasman takımı sürprizi beklemiyorum bu maçta.

Eleştirilerle sezona başlayan bir diğer Bursa takımı Renault ise ligin galibiyetsiz takımlarından Daçka'yı ağırlıyor. Geçen hafta evinde Bornova'ya felaket bir skor ile devrilen Daçka'da Hakan Demirel'in yokluğu bu sonda bir numaralı etkendi. Bugün oynayacak diye biliyorum ben. Bugünün en ortada maçı bu maç benim adıma. Ne olacağını nasıl bir sonla karşılaşacağımızı kesitremiyorum. Tek bildiğim Daçka bu maçı da kaybederse işler hiç de iyi bir hal almayacak onlar adına.

Günün son maçı eski KSK'lıların çekirdeğini oluşturduğu Erdemir ile 2010 model Karşıyaka arasında. Hakan Köseoğlu, Leon Williams ikilisinin dışında Erhan Yetim'in de kadroda olduğu Erdemir zorlu bir fikstürle başladığı ligde aslında 3'te 3 de yapabilecekken 3'te 0 durumundalar. F.Bahçe ve G.Saray'a uzatmalarda kaybettiler, Banvit karşısında ise ele geçirdikleri çift haneli diferansı koruyamadılar. Bugün onlar için kazanmaktan başka çare yok. Karşıyaka evinde oynadığı 2 maçı kazanıp deplasmanda Renault'ya son saniyede Nedim Dal'ın stepsli basketi sonrasında kaybettiler. Aslında iki 3'te 3 yapabilecek takımın maçı bu maç. Ben evsahibinden yanayım tahmin yönünden. Sanki Erdemir alacak gibi hissediyorum.

3 Yorum Yapılmış:

Erinc Atilla dedi ki...

anilcim, belki ben de cok duzgun turkce konusamiyorum yabanci kelimeleri kullanmaktayim fakat, "diferans" kelimesi cok zorlama duruyor...daha once de kullanmazdin, son iki uc haftada gozume carpmaya basladi...buruk bir tat birakiyor bende "diferans" kelimesi :)

Russell dedi ki...

melih şendil maç anlatıyor.. off..

Adsız dedi ki...

TELEKOMA BAK SIFIR SAVUNMA CEVHER SOV YAPTI CÜNKÜ NE DUDLEY NE DE WİLSON TUTABİLİYOR SPİKER BİLE DEDİ CEVHER LE EŞLEŞME HATALI DİYE.SIRF HÜCUM OLMAZ ATAMIYOSAN YEME BARİ ÖZYER SAVUNMA YAPAN OYUNCULARINI OYNAT ALMIS BASINI GİTMİŞ BİR YABANCI HAYRANLIĞI BU ISRAR NİYE OYNAYAMAYAN OYUNCU NEDEN SAHA DA NEDEN KENARA ALIP CEZALANDIRMIYORSUN ATAMAYANI SAVUNMA YAPAMAYANI KENARA AL SANA HER İKİSNİ YAPAN AMERİKALI LAZIM AMA SENİN 5 AMERİKALINDA BİRİSİNİ BİLE YAPAMIYOR.