3 Aralık 2009 Perşembe

Filmi Başa Sardık: Altay F.Bahçe Ülker'de Gibi

Hatırlarsınız, transfer döneminin başlarında Altay Özurgancı'nın G.Saray'dan F.Bahçe'ye transfer olduğunu yazmıştım, sonra da yazın orta vaktinde bir hazırlık maçında Altay'ı İTÜ formasıyla görünce şaşırmış ve mevcut durumu buradan paylaşmıştım. Menajerinin oyunlarına gelmiş, takımsız kalmıştı. İTÜ'de deneniyordu, halsizdi, idmansızdı, maçta da adalesi çekmişti zaten hemen. Suratından düşen bin parçaydı. Sonra KSK ile idmana çıktı bir ara. Para ayarlayamadı KSK, olmadı. Aliağa ilgilendi, oradan da birşey çıkmadı. En son 3 hafta önce G.Saray - F.Bahçe derbisinden önce Abdi İpekçi'de gördüm, 'Hayırdır?' dememe kalmadı 'F.Bahçe Ülker ile idmanlara çıkıyorum abi' dedi. Sevindim. 3 haftadır devam ediyormuş idmanlara, Tanjevic (!) memnunmuş kendisinden, sözleşme yapılabilirmiş her an. Duruma göre başka bir takıma kiralık olarak da verilebilirmiş. Bekleyip görmek lazım neler olacağını. Hele bir kapsın da sözleşmeyi. Üzülüyorum böyle menajerler yüzünden sezon kaybeden adamlara, hele ki bir de gençse. Menajerlerin elinde oyuncak oluyorlar. 30+ yaşındaki adamlar her yıl takım takım fink atarlarken gencecik adamlar paşaların keyfini bekliyorlar. Yazık.

Salsabasket özel haberidir.

1 Yorum Var:

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ SALSAA ...HATIRLARMISIN SEN TANJEVIÇ'İN DE GÖNDERİLDİĞİNİİ YAZMIŞTIN ::))) BUDA ÖYLE OLMASIN ???? NE DERSİN ??