4 Aralık 2009 Cuma

Efes 77 Atmadan Kazanamıyor

Rakamların yalancısıyım. Dünkü Rytas maçının skorunu Orleans maçındakiyle aynı zannedip, kendimi teyitlemek için girdim Euroleague.net'e. Baktım ki 2 sayıyla kaçmış, malzeme çıkmadı oradan haliyle. Yalnız hafif yukarı bakınca bu yıl Efes'in Euroleague'deki ilk galibiyetini aldığı Partizan maçını da 77 atarak kazandığını gördüm. Gökte ararken yerde bulmuştum istediğim detayı. 3 galibiyet, 3'ü de 77 atarak. Vallahi hoş.

5 Yorum Yapılmış:

Alvertis dedi ki...

İşte Euroleague'de başarının anahtarı. Rakibi 70 sayı altında tutmak!

Adsız dedi ki...

Sarıkaya :

Yanlışlık olmasın.. Malaga maçının normal süresi de 73-73..

Oğuz Yılmaz dedi ki...

valla süpermiş :))

efesliler dedi ki...

Benim yazıma ne kadar benziyor:)

Yiğit Gökçehan Koçoğlu dedi ki...

:D