11 Aralık 2009 Cuma

F.Bahçe Ülker'de Sakatlar Can Sıkıyor

Antalya deplasmanında evinde yenilgi yüzü görmemiş Antalya BŞB'nin konuğu olacak F.Bahçe Ülker'de sakatl oyuncuların çokluğu can sıkıyor. Mirsad Türkcan uzun süredir olduğu gibi bu maçta da yok. Asvel maçında sakatlanan Lynn Greer de yok. Hatta haftaya oynanacak olan Avrupa maçında da oynamayacak büyük ihtimalle. Bunun dışında Gordan Giricek ve Ömer Onan'ın da sakatlıkları var. Gordan Giricek'in büyük bir ihtimalle oynamayacağını, Ömer Onan'ın durumunun ise şu an için şüpheli olduğunu öğrendim. Ama Ömer Onan'ın oynaması bekleniyor, bugün idmanını yapmış. Bunca kötü haberin üstüne sarı lacivertli taraftarlara bir de iyi haber: Tarence Kinsey'nin cezası bitti, bu maçta sahada. Evsahibinde ise tek eksik Önder Külçebaş.

Salsabasket özel haberidir.

6 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

Fenerbahçe Antalya'ya genç oyuncular hariç 8 kişi ile gidebilecek.....

Nejat Sayman

Adsız dedi ki...

Antalya'ya oynanır her türlü :)

Adsız dedi ki...

tanyevic sakatlanmamışmı : ))

EmRe dedi ki...

Fenerbahçe Ülker'de eksik olan tek şey sakat oyuncular değil.

Marko dedi ki...

Kinsey'in cezası bitse ne olur Anıl? Kinsey ve Giricek'in zaten bu takıma verebilecekleriyle verdikleri arasında dağlar var. Haydi Giricek sakat vs. ama Kinsey felaket durumda. Hoş, bütün takım dökülüyor, sadece Kinsey mi? Eksiksiz de gitse aynı hesap Fenerbahçe, eksik başka yerde. Yazmıyorum demiştim ama seni ve Mali'yi okuyorum, okuyunca da dayanamayıp yorum da olsa yazıyorum. :)

Bu sene kayıp Fenerbahçe için, umarım sene sonunda oturup bakıldığında bilanço çok ağır olmaz, sene sonuna kadar bakılacağı yok çünkü...

basketçi dedi ki...

sakatlar iyileşirde kafadan sakat yönetim nasıl iyileşir onu düşünmek lazım
bogdan+uslu çekin ellerinizi basketboldan