31 Aralık 2009 Perşembe

Murat Aşkın'dan Sitemli Bildiri

6 yıldır görev yapmakta olduğum kulübümden, dün itibariyle ayrılmış bulunmaktayım. Bu altı yıllık süre içinde, dürüstlük, doğruluk, saygı ilkeleri çerçevesinde, tüm bilgim ve çabamı, Aliağa Basketbol Takımı'nın başarısı için kullandım. Bölgesel Lig'den başlayan yolculuğumuz, Beko Basketbol ligi'ne kadar ulaştı. Bu sezon, head coach olarak başladığım görevimden, hazırlık maçları ve Türkiye Kupası'nda aldığımız olumsuz sonuçlar nedeniyle, yine takımımın menfaatlerini gözeterek ayrılmak istediğimi yönetime bildirdim. Yapılan coach değişikliğinden sonra, kulüp yönetimimizden gelen talep doğrultusunda, asistan coach olarak, Sayın Halil Üner ile birlikte, yola devam etme kararı aldım.

Son yaşadığım ve kulübümden ayrılmama kadar gelişen olay hakkında, bir açıklama yapmamın gerekli olduğunu düşünüyorum. Geçtiğimiz Cuma günü, antrenman çıkışında, kulüp başkanımız Sayın Metin Timurhan ile, konuşma olarak başlayıp, tartışma ile sonuçlanan bir diyalog yaşadığım doğrudur. Ancak, içinde hakaret ve kötü söz olmayan bu konuşma sonrasında, yeri ve zamanı doğru seçilmemiş bu tartışma nedeniyle kendisinden özür diledim. Ne yazık ki, kulüp ailemiz içinde, kolayca halledilebilecek bu konu, şu anda nedenini bilmediğim bir biçimde büyütülerek, şimdiki hale geldi. Yıllardır emek verdiğim Aliağa Basketbol Takımından bu şekilde ayrılmak, beni son derece üzdü. Ancak, işin daha üzücü yanı, mücadelemizde beraber olduğumuzu SANDIĞIM ! ve güvendiğm kişilerin, bu haksız uygulama karşısında beni yalnız bırakmasıdır. Ne diyebilirim... zor günde insanlar şeffaf hale gelebiliyor demek ki.

Saygılarımla
Murat Aşkın

3 Yorum Yapılmış:

cemcomu dedi ki...

geçen sezon sonunda kahraman ilan et şimdi ......

KskHyTr dedi ki...

Malesef insanların olduğu her yerde vefasızlık ihanet hat safada.... bazen hayvan belgeselleri izliyorum alınacak çok ders var oralardan:)

Yiğit Gökçehan Koçoğlu dedi ki...

Türkiye'de bu işler böyle :/