5 Aralık 2009 Cumartesi

Oyak Renault: 91 - Beşiktaş Cola Turka: 99

Maç skorunun bu kadar yüksek olması iki takımın da planları dahilinde değildi, özellikle de Renault'nun. Zira Renault bu skorlarda maç alması güç bir takım. Maç da zaten Beşiktaş Cola Turka'nın istediği gibi gitti. Özellikle ilk yarıda. İkinci yarıda Renault skorda döner gibi oldu ama ben mesela maçın hiçbir anında Renault maçı alacak hissine kapılmadım. Beşiktaş Cola Turka çok rahat oynadı. Newley'siz gelmişlerdi Bursa'ya, ama Engin ve Fletcher sahadalardı. Hatta çift guard oynayan Yücel Platin'e karşı sık sık da Engin & Chatman ikilisini aynı anda kullandı Burak Bıyıktay. Sonuçta kazanan maçın favorisi oldu. Renault'da Famutimi yararlı oynuyor. Bugün sahanın en skoreriydi, hatta sağ dipten yolladığı bir üçlükle skoru 70-75'e getirip tribünleri ayağa da kaldırdı ama Cevher'in cevabının gelmesi 5-6 saniye sürdü. Yalnız Famutimi'nin Baxter'a vurduğu bir blok vardı ki aman yarabii. Çok sağlamdı. İki guard Ahmet & Wink Adams yedişer asist yapıp toplamda 14 asiste ulaştılar, hatta bu kategoride geçilmesi zor bir takım olan (çok skorlu oynamalarından ötürü) Beşiktaş Cola Turka'yı da solladılar totalde ama kazanamadılar işte. Dedim ya, maçın hiçbir anında Renault alır hissini uynadıramadılar bende. Beşiktaş Cola Turka yola devam ediyor. Yalnız Chatman'ın faul atamama olayına bir çare bulması lazım. Efes maçını o sayede verdiler, bugün de sonda 0/4 attı, fark biraz yakın olsa bir kaza yaşanması içten bile değildi.

Oyak Renault (91): Ahmet Erdoğan 8 (2 ribaund- 7 asist), Ufuk Kaçar (1 ribaund), Alpaslan Uruk 6 (1 ribaund), Olumuyiwa Famutimi 28 (7 ribaund- 4 asist), Nedim Dal 12 (6 ribaund- 1 asist), Wink Adams 13 (2 ribaund- 7 asist), Josh Heytvelt 20 (8 ribaund- 1 asist), Mutlu Demir 4 (2 ribaund)

Beşiktaş Cola Turka (99): Muratcan Güler 7 (2 ribaund- 4 asist), Engin Atsür 3 (3 ribaund- 3 asist), Haluk Yıldırım 13 (8 ribaund- 1 asist), Lonny Baxter 19 (6 ribaund), Mire Chatman 19 (9 ribaund- 6 asist), Cevher Özer 23 (5 ribaund- 2 asist), Kevin Flecer 9 (5 ribaund- 1 asist), Kerem Özkan 3 (3 ribaund)

5 Yorum Yapılmış:

Adsız dedi ki...

Ya maçla ilgili söyleyecek bir şeyim yok da bu oyak renault'un formaları hakkında birşeyler söyleyebilirim...

Her sene çok güzel bir renk veya tasarımda iyi bir formaları oluyor... Belki de bana öyle geliyordur beğenmeyenleri çoğunlukta da olabilir ama beğeniyorum işte yavf...

Umut dedi ki...

besiktas'ın formalar ne güzel yahu bu yıl... (usta istatistiklerde beşiktaş'a telekom yazmıssın. )

Fanatik Basket dedi ki...

maçı izledim. beşiktaş her zamanki gibi çok iyi dış şut soktu. bu şut performansıyla her maç 100 sayıyı bulmaları zor değil. yenildikleri aliağa maçında bile 90 civarı atmışlardı. Ancak birkaç oyuncunun kişisel gayreti dışında hiç savunma yapmıyorlar.

reno'ya gelince, famutimi mükemmele yakın oynadı. baxter'a koyduğu muazzam blokun ardından üçlük sokması, topu muratcan'ın elinden çekip aldıktan sonra sportmenlik dışı faul yaptırması falan.. oyunun iki yönünü de oynayan bi adam. bu savunmanın yanında bir de 28 sayı atmayı başardı.

heytvelt de çok iyi bi adam ama bence çok fazla dışardan oynuyo. bugün 5/10 üçlük attı ama içerden sadece 6 denemesi var. o kadar güçlü bir oyuncunun içeriyi daha çok zorlaması gerektiğini düşünüyorum.

wink adams diğer iki yabancıya göre zayıf halka, ikinci yarı yaptığı top kayıpları ve dengesiz atışlarıyla farkı kapatma şansını birçok kez elinin tersiyle itti.

gkslsrt dedi ki...

Merhaba Salsa, maçı ben de canlı seyrettim ve izin verirsen yorumlarımı ileteyim :)

Beşiktaş istediği gibi götürdü oyunu maç boyunca. Son çeyrekte sıkıntıya girdi ama senin de dediğin gibi kaybedecek bir ortam hiç oluşmadı. Beşiktaş'ta Mire Chatman hiç benche gitmedi mi yoksa ben mi öyle gördüm, o da ayrı bir mevzu. Ayrıca Beşiktaş'ta ciddi bir 5 numara eksikliği olduğunu düşünüyorum.

Gelelim Oyak'a. Famutimi inanılmazdı, hem defansta hem de ofansta çok işler yaptı. Onun dışında Josh Heytvelt oldukça iyi oynadı. Beşiktaş'ın da Josh Heytvelt gibi bir uzuna ihtiyacı var bana kalırsa. Nedim Dal da kötü mücadele etmedi ama Josh kadar etkili olamadı. Ahmet Erdoğan çok koştu, savunmada iyiydi fakat hücumda çok basit şutlar kaçırdı. Zaten Yücel Platin epey payladı kendisini. Oyak'ın mevcut kaliteyi bir kademe yukarı çekmesi halinde daha üst noktalara geleceğini düşünüyorum.

Basketbol yorumlamak zormuş Salsa, son olarak bunu söyleyeyim. Artık bundan sonra Efes maçını bekliyorum. Fenerbahçe Ülker'i kaçırdık ne yazık ki!

Adsız dedi ki...

selam

bence mutlu demiri fazla kulanmadi yucel hoca
nedim dal hala oynuyor ama birsey yapmiyor.;;gercekten cok kotu
ama diyceksiniz 12 sayi atti, vallahi bende atarim anun syilarini;.yardima hic gelmiyor, kosamiyor.;burda buyuk hata..
bide tufan hic oynatmiyor, cok yetenekli bir oyuncu..bence..

can