5 Aralık 2009 Cumartesi

Oyak Renault - Beşiktaş Cola Turka Maçından Notlar

Salsabasket ekibinin genç ve yeni ferdi Bursalı Ozan, bugünkü Renault - Beşiktaş maçını yerinde izledi, buyrun bunlarda onun notları..

Bursa seyircisi Beşiktaş'ı sevmiyor arkadaş. Bugün bu konuda kesin sonuca vardım. Geçtiğimiz sezon iki takım arasında Bursa'da oynanan maçta da tatsızlıklar çıkmış, Chatman'ın son saniye basketiyle galibiyete uzanan Beşiktaş Cola Turka takımı sahadan kaçmıştı resmen. Yine böyle bir şey olur mu diye düşünecektim ki, Renault buna izin vermedi. Renault, rakibine peşpeşe çalınan teknik faulleri iyi değerlendiremedi, durum böyle olunca Beşiktaş Cola Turka'ya yaklaşamadılar bile son dakikalarda. Hele son 4-5 hücumda potaya atılamadan gelen hücumlar neydi öyle yahu? Şaka gibiydi. Wink Adams'a ne demeli? En kritik hücumlarda çok kötü kullandı atışları. Beşiktaş'ın kağıt üzerinde kafadan galibiyet alacağını elbet ben de düşündüm ama biliyorum ki Renault maçlarını son toplara kadar zorluyor. Devreyi 12 sayı farkla (39-51) geride kapatsalar da farkı eritme işine girişebildiler. Renault ikinci yarıda Chatman'a man to man, kalan 4 kişi alan savunması yaptı. Tıpkı Aliağa Petkim'in yaptığı gibi. Bu kısmen başarılı oldu, siyah beyazlıların hücumlarındaki etkinlik biraz azaldı. Yıllanmış şarap Haluk Yıldırım ve Engin Atsür'ü devreye soktu Burak Bıyıktay o esnada. Renault'un 90'lı sayıları bulduğu maç geçen yıl 24. haftada uzatmada Banvit'i yendikleri maçtı. Ayrıca geçen sene iki takımın Bursa'da oynadıkları maç bu kadar skorlu geçmemişti.


Günün adamı takımına galibiyeti getiremese de Fautimi kesinlikle. 28 sayı - 7 ribaund - 4 asist ile oynadı Kanadalı. Ama o yaptığı 2 manyak blokla aklımda kaldı bugün. Neydi onlar öyle be kardeşim? Basketbolcu olmasaydı trombolin sporcusu da olabilirmiş pekala. Onun yanı sıra Heytvelt alışılagelmiş oyununu oynadı yine, yanıltmadı kimseleri. Özellikle üçlüklerle Beşiktaş'ın canını yaktı başarılı oyuncu. İstatistik hanesine 20 sayı - 8 ribaund yazdırdı. Yeri gelmişken Renault teknik heyetini de tebrik etmek gerek. Heytvelt ve Famutimi gibi ucuz ama kaliteli adamları çok iyi tarayıp bulmuşlar. Kocaman alkış gönderiyorum. Beşiktaş Cola Turka'da Cevher pota altında etkiliydi. Haluk, Cevher, Baxter ve Chatman da takımın abileri olarak görevlerini eksiksiz yaptılar. Atılan 99 sayının 74'ü bu dörtlüden geldi.

2 Yorum Yapılmış:

nshore_loonatics dedi ki...

Need one more player and this Oyak team with Heytvelt and Famutimi would be very tough.

Adsız dedi ki...

Famutimi ucuz bir oyuncu değil. Kanada Milli Takımı ilk 5 oyuncusu ve ciddi bir Avrupa Kariyerine sahip. Geçen sezon kazandığı miktar 225,000 Dolar. Yeni fert biraz eksik araştırma yapmış sanırım:)