3 Aralık 2009 Perşembe

Tanjevic Gitmiyor mu?

Hani herkes soruyor ya 'Tanjevic gitti demiştin, ne oldu, yalan çıktı?' diye. Dün Kemal'le konuştuk biraz, anlattı bildiği herşeyi, onla konuştuktan sonra bana 'Tanjevic gitti' haberini veren kulübe yakın kaynağımı aradım, aynı şeyleri söyledi. Kemal'in yazmasını bekledim önce, yazmış, onu vereyim ilk olarak şuradan. F.Bahçe Ülker'in ne denli saçma bir karmaşa içinde olduğunu da görmüş olursunuz böylece.

Ben sadece şu kadarını söylüyorum. Tanjevic git(miş)ti, yerine de gelen isimler belliydi. Teklif götürülen, 'Bizden cevap bekle, hiçbir yerle imzalama' denilen insanlar da belliydi. Kulüp resmi siteden yalanlama yapmışmış.. Yerler o yalanlamayı. Bundan önce Roberto Carlos'u, Tümer'i, Serhat Çetin'i de yalanlamıştı o resmi site. Takılmıyorum fazla. Sıkıyorsa o yalanlamayı 'Aydın Örs'e teklif götürmüşüz, Oktay Mahmuti'ye teklif götürmüşüz, Oktay Mahmuti'ye sakın bizden haber gelmeden bir yerle imzalama demişiz, menajerlik için Doğan Hakyemez'le, Harun Erdenay'la görüşmüşüz.. Bunların hepsi külliyen yalandır' şeklinde yapsınlar. Ben direkt isim verebiliyorum, onlar da isim vererek yapsınlar yalanlamayı. 'Tanjevic görevinin başındadır' demek kolay. İş 'Biz bunu bunu yaptık ama Tanjevic'i mecburen takımın başında tutmak zorunda kaldık' şeklinde başlık atabilmekte. Sanıyor musunuz ki kimse bu gerçeği bilmiyor. İki kişinin bildiği sır değildir demiş biri, boşuna mı demiş?

2010 öncesi Tanjevic yıpranmasın, hayırlısıyla şu Dünya Şampiyonası geçsin, sonra ne yaparsanız yapın mantığı güttürülüyor yüksek ihtimalle. Sezon ortasında gelmeyi kabul etmeyen, Mahmut Uslu'yu da yönetimde istemeyen Aydın Örs, sezon sonunda ekibiyle birlikte gelir. O zamana kadar hala kimseyi kabul etmemişse Oktay Mahmuti de gelir. Hem film gerçek olur, hem de Tanjevic bazlı ricalar kırılmamış olur. Alan mutlu veren mutlu olduktan sonra bize de bok yemek düşer. Benden bu kadarı, anlayan anlamıştır zaten anlayacağını.

22 Yorum Yapılmış:

Alper Öcal dedi ki...

Saygınlık meselesi istifa ile çözülecekti Anıl.

Tanjevic kendi onuruyla gitmiş olacaktı. Hugo Broos'a yapılan gibi de uzlaşılan tazminatı verilecekti.

Sonra medyaya düştü bu hadise.

Fenerbahçe'nin hakkaten embesil bir yönetim anlayışı var. Saçbaş yoldurur, katil eder adamı.

Şu an sırf bu mesele basına düştü diye tasfiyeyi erteliyorlar. Başka bir olay yok altında. Sordum, soruşturdum.

saLsa dedi ki...

Saç da yoldurur baş da yoldurur kesinlikle Alper. Yani bundan daha iyi tarif edilemez şubenin hali.

saLsa

Maximus dedi ki...

Bu adamlar şirketlerini de böyle mi yönetiyorlar acaba?

dejavu dedi ki...

Duruştan bahseden Galatasaray'ın, Cemal Nalga skandalı hafızlarımızdaki sıcaklığını koruyor.

Hayır işin güzel yanıda Efes ve Cafe Crown'la (4. ve 5. hafta) Fenerbahçe peşpeşe oynuyor.

--

Şu kısımlar da oldukça iyi, antuda falan iş yapar yani fazlasıyla.

mozlu dedi ki...

taraftar kulube sırtını donerse bu takımın basına yılmaz vural'da gelır, halil uner'de gelir...sen tanjevıc geldı dıye tepkıne yonetım yerıne takıma verırsen, her maç 100 kişiye oynarsak, antu sırtını donerse ondan sonra herkes ıstedıgını yapar..sen zannedıyor musun o salon 3 kere tıklım tıklım dolsa, gerekli protestolar yapılsa tanjevıc takımın basında kalacagını...Tanjevıc bahane ederek sen takıma kıcını don, sonra yok yonetım boyle yok yonetım soyle...sen taraftar olarak takıma sahıp cıkmassan, yonetim yarın phil jacksonı getırsede bırsey degısmez

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ SALSA...BU İŞTE ÇUBBALLADIM DESEN ..DAHA DA BÜYÜRSÜN BE ABİ...

Adsız dedi ki...

bende yönetime kızıyordum ama fikrim değişti 10000 kişi arka arkaya 4 maç tanyevic istifa diye bağırsa ne fenerin başında kalır ne milli takımın adamı bir kez yuhalayıp istifa diye bağırmadık onlarca pankart hazırlatıp hem eurolig hem lig bütün dünyaya rezil etmedik biz bunu hakettik

saLsa dedi ki...

@ Adsız

Çuvalladığım zaman çuvalladım yazıyorum, yazdım da bundan önce. Mesela Altay transferinde. Ama bunda çuvallanacak bir şey yok ki, yazdıklarımın hepsi doğru, bir tek Tanjevic gitmedi. O da gidemedi. Sen okuduklarından bunu anlıyorsan, ben büyük olmuşum küçük olmuşum çok da önemli değil. En azından benim için.

saLsa

Adsız dedi ki...

GERİLMENE GEREK YOK SEVGİLİ SALSA..HEM AYNI TARAFTAYIZ MERAK ETME SEN ..

saLsa dedi ki...

@Adsız

Gerilmedim ki. Olanı söyledim. Çuvalladığım konuyu yazarsanız sevinirim. Böylece ben de öğrenmiş olurum.

Bu arada tahmin ettiğim kişi değilsinizdir diye düşünüyorum, zira tanıdığım kadarıyla o böyle bir mesaj yazmazdı. İlk yazılan mesajı kastediyorum.

saLsa

Mete Doğruer dedi ki...

Benim anlayamadığım 2010'da şampiyon mu olacağız da, Tanjevic le devam ediyoruz? Yıpranmasın diyoruz da, daha ne kadar yıpranabilirki? FIBA bize başınızda Tanjevic olsun size bir altın madalya mı dedi? Ne adammış bu Tanjevic!! Don Tanjevic vesselam...

Oyuncular, taraftar, yönetim dahil kimse güvenmiyor adama. Fenerbahçeyi gene playoff finaline taşıycak, sonrasında Ergin Ataman'ın da hep aynı şekilde yeniyoruz dediği gibi yani 4 kısa bir uzunla efese kaybedicek, Aaa belki bu sene kendini aşar da seriyi 3-0 dan verir hem daha çok heyecan olur.

Fenerbahçe resmi sitesinin güvenilmez olduğu artık çok açıktır. Resmi siteyi haber yalanlama bloguna çevirdiler ki çoğu haber de sonra doğru çıktı.

Adsız dedi ki...

Koskoca Fenerbahçe Daum'u,Zico'yu ve bir ton dünyaca ünlü insanı en önemli şubesinin başından kovabiliyorda;Tanjeviçimi kovamıyor.Şunu açıkca sizinle paylaşabilirim:Fenerbahçe bu sezonu kayıp ilan etmiştir,Tanjevice tazminat verilmeyecek,1 ve 4 numaraya transfer edilmeyecek,yeni salon yapıldığında yeni kadro ile(Örs,Mahmudi,Dodo)sezona başlanacak.Mirsad yakında Aziz'e çiçek falan yollar herhalde affet artık beni diye.Akşam seyredin işte Bizde Guard yok,adamlar Navarro-Rubio-Lakovic üçlüsüyle maymun edicek.Bizim Android kenarda saçlarını düzeltip her halta itiraz edicek.Guarda ihtiyacımız yok demiş bir de...Nah yok...İstesemde almazlar bunlar zaten kendim sırat köprüsündeyim demiyoda.Bu arada Resmi site sadece olaylardan sonra yönetim kurulu açıklama yapsın diye var başka bi halta yaradığı yok.Bir de bu geceki maça Rasim Başakla başlarsak bildiğim bütün boşnakça küfürleri sayıcam bu boktanviçe...

Adsız dedi ki...

Ne yalanı be Anıl...Ne yalanı...Resmi koymuşsun baksana şu ikisinin suratına...Artık iyice sıktılar.İnsanı takımından soğutur bunlar.Azizde maşallah sessiz...

Adsız dedi ki...

herkesın kafasımı guzel burda bu Kemal herhalde paronayak olmus dıger soyledıklerıne hıc bır sey demıyorumda fıkstur ayarlanmıs lafına kıcımla guluyorum

Adsız dedi ki...

@ adsız 18:05
kesinlikle sana katılıyorum
bencede Aziz Yıldırım bu seneyi kayıp sayacak.. ve sene sonunda kontratı bıttıgı gıbı tazmınatsız yollmıs olacak...ve bencede en dogrusu bu ama bu fıkstur olayına harbıden kıcıyla guler ınsanlar canlı yayınlanan cekılıs Fenerden once efes besıktas dacka numara cekıyor ve cektıgı numaraya gore fıksturu tamamen farklı oluyor Allah askına bok atacaksanızda adam gıbı bok atın ınsalara bu kadarda degıl dıger soylenenlere tekrar soyluyorum bırsey buılmeduıgım ıcın herhangı bır sey soyleyemıyorum dogruda olabılır yalanda.. bizim ulkemız de hepsı mumkun cok kolay ınanıyoruz cunku hele soyleyen kısı bızım tarafımızdaysa.. Nur Gencer denen adam sahte pasaport duzenlemeye kadar suc ıslemıs ben bu adama ne ınanayım kı soyledıgı dogru olsa bıle?

Adsız dedi ki...

Bütün bu olaylar tam bir komedi... gülesin mi aglayasin mi? Demirel-Tanjevic-A. Yildirim "üclü iliskisi" enteresan bir hal aldi. Kamuoyunun bilmedigi bir gizli ortak yönleri mi var acaba? :)
Tanjevic resmen "beni kovun" diyor. Digerleri de "yedigin naneler" bizi ilgilendirmez diyorlar. Türk basketbolunu tamamiyla imha ettikten sonra Tanjevic'e madalya takip ülkesine "Baba" ucagiyla göndeririz artik...
Ahmet Karadag

mozlu dedi ki...

anıl resim için ilhamı sana ben verdıysem ne mutlu bana:) http://sporingen.blogspot.com/2009/11/gitti-gidiyor-kanadndan-tut-ma.html

saLsa dedi ki...

@ mozlu

Yok görmemiştim, zaten daha önce dekullandım ben bu resmi, 1-2 ay önce. Arşivimin en değerli parçalarından biridir. :)

saLsa

mozlu dedi ki...

senı bizim siteyı ızlemen ve bakmadan gecmemen ıcın ne yapıcaz ya :)

saLsa dedi ki...

@ mozlu

Anaa, ekledim listeye baba, ayıpsın. :)

saLsa

efsane78 dedi ki...

gitte kurtulalım senden bogdan tanjeviç.

Alvertis dedi ki...

Yazık valla. Asırlık kulübün düştüğü şu hallere bakın! Aragones'e bir sene dayanamadılar futbol takımında. Basketbolun Aragones'ini ise neredeyse Guy Roux yapacaklar.

Ama burada "Tanjevic Fenerbahçe Ülker'den gidecek mi yoksa gitmeyecek mi?" sorusunu Turgay Demirel'e sormamız lazım gibi. Allah bilir Aziz Yıldırım bin pişmandır Demirel ile kapı komşusu olduğunda...