31 Aralık 2009 Perşembe

Ukic F.Bahçe Ülker'e Doğru

İlk olarak İlker yazdı haberi. Sırp, Hırvat medyalarına fazlaca hakim adam. Kıskanıyorum. :)

İlker'in postundan da göreceğiniz üzere 3 farklı kaynakta çıkmış Ukic'in F.Bahçe Ülker ile anlaştığı haberi. Ben sabah teyit ettirebilmek için kulüpten yetkili bir abimizi aradım, aldığım cevap ne yazık ki 'Kesin aldık' olmadı. 'İlgileniyoruz' dedi sadece.

Benim fikrim mi? Olur bu iş olur.

21 Yorum Yapılmış:

ozz dedi ki...

ukic hakkında biraz daha bilgi alabilseydik keşke :)

bonzo1963 dedi ki...

süper olur. tam ihtiyacımız olan oyuncu..

Fanatik Basket dedi ki...

bence transfer olmuş zaten, basına açıklanmadan bilgi vermek istememişlerdir.

rako ukic mükemmel bir transfer bence. hırvatistan milli takımının en iyisi ve türkiye'ye getirilebilecek en iyi 2-3 avrupalıdan biriydi.

bu arada eski beşiktaş'lı ratko varda polonya'nın prokom takımıyla anlaşmış.

Tarjeta Amarilla dedi ki...

olursa dertlerimize derman olur...

atakan dedi ki...

Sonunda avrupali guard...

Çikozi dedi ki...

Iceri penetreleri cok etkiliydi bu oyuncunun Avr. Sapiyonasinda.Ama sanki Greer gibi 1-2 arasi oynayan bir oyuncu,sanki tam bir oyun kurucu degil.Ben öyle animsiyorum.

gebcıty dedi ki...

mantıklı bakıldıgında fenerbahce ulker ıcın cok yerınde bır transfer.. ancak tanjevıc'ın hocası oldugu bır takımda ne kadar sure alacagı ve nekadar mutlu olacagı tartısılır.. ama cok mantıklı ve yerınde bır transfer..

tankut dedi ki...

Tanjeviç yine azarlayabileceği adamı buldu:)İşin şakası bir yana olacaksa iyi olur.Fiziği biraz dezavantaj yaratıyor ama ayakları çabuk.Takımı toparlayabilir.İyi hamle.

Bapsteba dedi ki...

@Salsa

Senin oldu dediğin 2 gün yaşamıyo :) Pep Sanchez transferi için de oldu demiştin 1 ay öncesinde :))

saLsa dedi ki...

@ Bapsteba

Pepe Sanchez oldu mu dedim? Ben niye hatırlamıyorum? Sadece Ümit Avcı imzalı haberi paylaştım burada. O kadar.

saLsa

yunus dedi ki...

Ukicin iyi bir oyuncu olmasından daha önemlisi oyun yapısı gereği türkiyede çok üst yüzey performans göstermesi bence.Dakika başına süper istatistikler tutturacağını düşünüyorum

serpil dedi ki...

hayırlı olsun.. mirsad da dönerse tadından yenmez :)

yunus dedi ki...

oyak-erdemir maçı ne olur?

Erol Kaya dedi ki...

ukic gelirse bi acayip olur, muhteşem bir transfer olur ama hala çok sert bir el freninizin olduğunu unutmayalım. maalesef bkz.tanjevic

bezgin tekir dedi ki...

Saf 1 numara değil.greerle aynı tarz oyuncular ama ne olursa olsun gelirse mükemmel olur.

Yiğit Gökçehan Koçoğlu dedi ki...

Mükemmel bir transfer olur, harika olur!

sertkan dedi ki...

zaten tanjevic ilk geldiğinde solomonu yerine onu istemişti 2 yıl sonra oluyor ama ukic alınırken acaba tanjevice mi soruldu? yoksa solomonun gidişine onay veren gelecekteki coach umuzamı?

Berk dedi ki...

iyi transfer.

KskHyTr dedi ki...

Renk katar lige... ne renk olcağını tanjevic belirler:)

Ahmet Salcı dedi ki...

Penetrelerını turnıke ve jumpshot la bitirebilen delici bir oyuncu..umarım alırız..

Semih Tuna dedi ki...

İyi transfer.Hırvatistan'daki klübünden sonra ilk durağı Barça olmuştu fakat ordaki gard bolluğundan ötürü pek süre bulamadı.Roma'da Milli Takımdan koçu Represa ile çalışınca haliyle süresi ve özgüveni arttı.Milwaukee'de Jennings bu kadar iyi çıkmasaydı ben onun Dragic misali 15-20 dakika süre alabileceğini düşünüyordum.

İlk çıktığında inanılmaz bir deliciydi.Hala da öyle fakat oyuna şut ve pas gibi özelliklerini de ekleyince elit bir garda dönüştü.Bu hamle şu yönden de iyi oldu artık Emir ve Damir kendi pozisyonlarına daha iyi konsantre olabilecekler.Lynn Greer hepimizin bildiği gibi off gard fakat daha çok 2 oynamaya alışık.Geçen sene Papa ile birlikte ne kadar başarılı olduğunu Euroleague Final Four'unda gördük.

Velhasıl Fenerbahçe bu yarı dönemde yapabileceği en iyi gard transferini yaptı.Tebrikler