2 Ocak 2010 Cumartesi

Daçka İlk Galibiyetini Ne Zaman Alır?

Kadrosunda iki NBA patentli oyuncu var Daçka'nın. Biri ligin sayı kralı (Douby - 23.6 sayı), diğeri ligin ribaund kralı (Davidson - 9.2 ribaund). Ama galibiyetleri yok henüz. Gerçi çoğu takipçi sezon başında yapılan hataların farkındadır ama biz yine bir ara uzun uzun yazarız bize göre yapılan hataları. Benim sormak istediğim asıl soru şudur: Daçka ne zaman alır ilk galibiyetini?

Tofaş maçında bekliyordum aslında bunu, beceremediler. Bugün yeni koçla ilk maçlarına çıkacaklar. Rakip sahasında F.Bahçe Ülker maçı dışında kayıp yaşamayan Antalya BŞB. Benim fikrim öyle büyük farkla bitmeyeceği bu maçın. Hatta sabah Radyospor'da katıldığım programda da Daçka +8,5 bahisini önerdim ama kafamı kurcalayan Daçka'nın bu maçtan galibiyet çıkartıp çıkartamayacağı. Neden olmasın diyerek pası size atıyorum. Sizce Daçka önündeki 5 maçlık periyodun hangisinde galibiyetle tanışır? Ya da 17'de 0 yaparak 2005-06 sezonunda 30'da 0 yaparak küme düşen İTÜ'nün rekorunu egale etme konusunda ne denli ısrarcı olduklarını mı ispatlarlar?

Daçka'nın önümüzdeki 5 maçı: Antalya BŞB (d), Mersin BŞB, Türk Telekom (d), Beşiktaş Cola Turka (d), Aliağa Petkim

13 Yorum Yapılmış:

hasanerdem dedi ki...

Bugün dediğin gibi kafa kafaya gider Antalya maçı, kazanamazlarsa Mersin'i banko yenerler önümüzdeki hafta...

nicolagole_39 dedi ki...

Bence en uygun maç Mersin maçı. Dağınık bir takım olan Mersin karşısında eğer istekli bir oyun ortaya koyarlarsa kazanabilirler.

Ömer dedi ki...

Mersin BSB macini kazanirlar.

kskdodo dedi ki...

Mersin Bşb maçı.

tanjue dedi ki...

bugun Antalya'yı ve haftaya Mersin'i de yenemezlerse Aliağa maçına kadar beklerler zaten:)

keymark9 dedi ki...

mersin diyecektim ama zaten herkes aynı fikirde anladığım kadarıyla.

Unique dedi ki...

mersin ve aliaga macini alabilirler gibime geliyor,deplasmanda bu ligde mac kazanmalari zor gibi..

Semih Tuna dedi ki...

Antalya maçını şartlar ne olursa olsun ev sahibi kazanacaktır.Ben önümüzdeki 5 maçtan da galibiyet çıkaramayacaklarını düşünüyorum açıkçası.Douby iyice sapıtırsa bir ihtimal Mersin maçı diyorum.

gebcıty dedi ki...

bence bugun kazanırlar (:

Fanatik Basket dedi ki...

antalya maçında daçka'nın sürpriz yaparak kazanmasını bekliyorum. bu maç olmasa da mersin maçını kazanır, en kötü ihtimal 2 hafta içinde ilk galibiyetlerini alırlar.

fırat dedi ki...

17 de 0 olur gibi rakiplerine bakınca

gebcıty dedi ki...

bugun kazanacaklarını soylemıstım 75-66 kazandı dacka (:

basketçi dedi ki...

mersin ve petkim maçlarını alırlar