23 Ocak 2010 Cumartesi

Nikolay Padius Kepez'de, Foster Yolcu

Ligin alt sıralarındaki ekiplerden Kepez'de yeni transfer var. Eurobasket 2007'de Avrupa Şampiyonu olan Rusya kadrosunda da bulunan Nikolay Padius artık Kepez forması giyecek. Kariyerine 97 yılında Rus St. Petersburg takımında başlayan Padius, sırasıyla CSKA Moskova, Dinamo Moskova, Aris, Dynamo Moskova Region, Unics Kazan, Maroussi ve Spartak Primorje'de oynadı. 1980 doğumlu ve 1.97 m boyundaki Rus oyuncu Antalya'ya geldi. Bugünkü maçta oynamayacak. Beklentileri karşılayamadığı için sözleşmesi karşılıklı olarak feshedilecek olan Shan Foster ise bugün F.Bahçe Ülker karşısında son kez Kepez formasını giyecek. Baldwin'in siyahi oyuncu sevmediği tezi hep konuşuluyordu, hafif melez tenli Gordon takımda kalıp yanına bir de onun Vanderbilt'ten arkadaşı siyahi Foster gelince bu tez çürür gibi olmuştu. Ama şimdi eldeki yabancı rotasyonuna bakınca bu dedikodu yeniden hortlar, benden söylemesi: Stanojevic, Buckman, Mazutis, Padius. Salsabasket özel haberidir.

7 Yorum Yapılmış:

burnovic dedi ki...

Shan Foster gerçekten iyi bir oyuncu... TBL'de bu pozisyonda eksiği gediği olan takımlar havada karada kapacaktır.

tankut dedi ki...

Açıkcası ben Baldwin'in siyahi oyuncuları sevmemesi değilde büyük bir çoğunluğunun takımı yerine kendi istatistiklerini düşünüp bir sonraki transferinde daha fazla para almak amacıyla oynayan siyahilere karşı olduğunu düşünüyorum.Adam takım oyuncusu seviyor ve bu mentalite Avrupalı oyuncularda siyahilere göre daha fazla gelişmiş durumda.Şahsen ben ligimizde sayı ve rebound krallıklarında ilk 7 içerisinde şu an hiç bir türk oyuncunun bulunmamasına gıcık oluyorum.Hiçbir oyuncumuz bu kadar takımlı bir ligde takımının lideri konumunda değil.Çok iyi yoldayız.Maşallah bize...

Ersin Hız dedi ki...

Sayın Burnovic arkadaşım.Fanatik bir kepez taraftarıyım ve eski bir alt yapı oyuncusuyum.Bugün Fenerbahçe maçını sahada canlı izledim.Daha önceki bir çok maçınıda sahadan canlı izledim.Shan Foster,İyi oyuncu olabilir.Fakat shooter guard ve shooter forward dediğimiz 2-3 numara oynayan bir oyuncu.Shan Foster'ın pozisyonlarında dikkat edersen "shoot" kelimesi geçiyor.Bu kelimenin anlamı Shan fosterla hiç uyuşmuyor.O yüzden Bana göre hiç iyi oyuncu değil.Kimsenin de kapacağını zannetmiyorum.Bu arada tankuta da katılıyorum.Beyaz yabancılar siyah yabancılara göre daha disiplinli oluyorlar.Zencilerin avantajı ise kas yapıları.

fuat dedi ki...

bence türkiye'ye gelen gerçek shan foster değildi. veya içini doldurup başka bir ruhla göndermişler. vanderbilt'te ortalığı yıkan adam bu olamaz. muhtemelen ciddi bir sakatlık sorunuyla geldi ve toparlayamadı. veya sorunlu bir ortam içinde olmanın sıkıntısını yaşadı. zaten bu sene kim gelse iflah olmaz iki kulüp var. birisi kepez diğeri de mersin. mesela ksk'ye kimi koysan yıldız oluyor. andre smith, basketbol topu irice bir portakal zannedilen ingiltere'den geldi, performansı ortada...

Soykut dedi ki...

zamaninda banvitte zelandali bir gard vardi ya zenci o bldwin zamaninda gelmemisydi

kpzaction dedi ki...

Shan Foster geldiğinde çok ümitliydim güzel olucaktı diye. Fakat burda ilk hazırlık maçında eskiden kırılan bileğinden sakatlandı ve o günden sonra hiç verim veremedi. Kendisi baskete ara verip tedavi olcak. İnşallah düzelir ve baskete döner.
Nikolay tam bir basketbolçu fiziğinde bakalım idmanlarda izleyip görücez.

burnovic dedi ki...

Ersin Hız dostum, ben geçen hafta Erdemir maçında döktürmüştü kerata. :) El üstü mel üstü dinlemiyor sokuyordu. Maç kazandıran turnikeyi de atmıştı. Bire biri de fena değil. Yetenekli zaten draft da olmuştu. Sakatlığı kariyerini serbest düşüşe geçirmiş olabilir.