20 Ocak 2010 Çarşamba

Oğuz Savaş: Efes'e Gitmiyorum

Bugün birçok yerde çıktı haber. Sözleşmesi bitecek olan Oğuz Savaş'ın sezon sonunda Efes Pilsen'e gideceği, anlaşmanın şimdiden yapıldığı söylendi. Medyaspor'dan Oğuz Yenihayat, söz konusu olayın kahramanı Oğuz Savaş'ı aramış ve durumu açığa kavuşturmuş. Oğuz'un ağzından dökülen cümleler şöyle:

"Öncelikle teşekkür ederim, beni aradığınız için. Hakkımda haberler çıkıyor ama kimse beni aramadan yazıp çiziyor. Oysa beni arasalar doğruları kendilerine anlatırım. Öyle birşey kesinlikle yok. Bana gelen bir teklif olmadığı gibi bunun konuşması bile geçmedi."

edit: Efes Pilsen de kendi resmi sitesi üzerinden bu transfer haberlerini yalanladı.

4 Yorum Yapılmış:

basket-ci dedi ki...

efes pilsen de oynayacak kadar büyük bir oyuncuda değil zaten!!
ancak efes pilsne bir an önce altyapısı ile ilgili sağlam adımlar atmalı eldeki Türk oyuncular yaşlanıyor..

yunus dedi ki...

oğuz efese gitmek istiyor ama mirsada yapılanlar ortada.şimdilik ayıya ayı.

KskHyTr dedi ki...

Efes final serisini bekliyordur sözleşme imzalatmak için...

yunus dedi ki...

efes tim thomas'ı bitirmek üzere...