31 Ocak 2010 Pazar

'Sugar' Baldwin

Baldwin'in ikinci Türkiye macerası her geçen gün biraz daha ilginç hal alıyor. G.Saray Cafe Crown maçının içinde Ersin Görkem'le tartışmış olması değil konumuz, başka bir detay var paylaşmak istediğim.

Shan Foster.. Nam-ı diğer 'Sugar' Shan. Vanderbilt'ten okul tarihine adını altın harflerle yazdırarak mezun oldu, 2008 draftında Dallas Mavericks tarafından 51. sırada seçildi, bir İtalya tecrübesi yaşadı ve Vanderbilt'ten arkadaşı Alex Gordon'la aynı takımda oynama hevesiyle Kepez'e geliverdi. Önce Alex Gordon gitti, sonra da kendisi sakatlığı nedeniyle bir türlü o beklenen katkıyı veremedi takımına. Sakatlığı o kadar zorluyordu ki kendisini, dayanamadı, gitti koçundan ve yönetiminden izin istedi. 'Gidip tedavi olmak istiyorum, yoksa kariyerim bitecek' dedi. Bu teklife 'Eyvallah' dedi hem Baldwin hem de yönetim. Yerine Rus oyuncu Nikolay Padius ile anlaşıldı. Rus oyuncu Kepez'e geldi ama geçen hafta lisansı yetişmediği için sahaya çıkamadı. Shan Foster son kez (öyle dendi) Kepez formasını giydi F.Bahçe Ülker karşısında.

Ama gördük ki bu hafta formasını giyerek beni şaşırtan tek isim Lonny Baxter değil. Shan Foster da yine sahalardaydı. Sebep? Yeni transfer Padius'un daha fiziken hazır olamaması. Bu da gayet normal. Çünkü 2009 Nisan'dan beri tek bir resmi maç yapmadı Padius. Yani yaklaşık 9 aydır. Bunun üzerine giderayak son bir kez daha giy şu formayı demişler, rica etmişler. Kırmamış Foster da.

Buraya kadar bir şekilde mantığa oturtabiliyorum olanları. Ama Pazartesi ya da Salı günü ülkesine dönüp tedavisine başlayacak bir oyuncuyu hem gereksiz yere riske etmek, hem kurtarıcı gözüyle bakmak, hem Foster gittikten sonra başbaşa kalıp dakika vermek zorunda kalacağı oyuncuların şevkini kırmak, hem de Foster'a verdiği 28 buçuk dakika ile onu Kepez adına sahada en çok kalan oyuncu yapmak nasıl bir mantık ürünüdür? İşte bunları çözemiyorum. Baldwin'in II. Türkiye macerası baş aşağı gidiyor. En azından benim için. Sonuçta Banvit performansıyla beni de kendine hayran bırakmıştı bu adam. Bir ara toparlayacağım Baldwin'in II. Türkiye macerasıyla ilgili yazıyı. Aklımda. İnşallah koç kovulmadan yetiştirebilirim.

2 Yorum Yapılmış:

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

http://mixbasket.blogspot.com/2010/01/eskilerden-haber-var.html

KskHyTr dedi ki...

Bende hayretler içinde izlyorum baldvini... Banvitteki o savunma çeşitlemeleri(1-3-1 bile süper uygulanıyordu) hücümdaki iştah gerçekten büyük takdir topluyordu...
Sezon başındada ksk başına geçse ne güzel olur diyordum...
Ama iyiki gelmemiş eski baldvin sanırım ölmüş yada bilmediğimiz başka birşeyler var...