15 Ocak 2010 Cuma

Sundiata Gaines G.Saray'a Önerilmiş



Sundiata Gaines kimdir diyenler çıkacaktır mutlaka. Dün gece Utah Jazz'ın Cleveland'ı son saniye üçlüğü ile devirdiği maçta o son saniye üçlüğünü (videosu yukarıda) gönderen adam kendisi. Georgia mezunu, geçen sezon İtalya'da Cantu forması giymişti, bu sezona da NBDL takımlarından Idaho'da girdi. Maç başına 23.9 sayı - 6.9 asist - 4.7 ribaund - 2.3 top çalma ortalamalarıyla yukarıların ilgisini çekip Utah Jazz'dan 10 günlük bir kontrat kaptı. Dün de yolladığı üçlükle kendini sağlama aldı.

İşte o Sundiata Gaines hem sezon öncesinde, hem de sezon ortasında G.Saray Cafe Crown'a önerilmiş ve her ikisinde de tercih edilmemiş.

11 Yorum Yapılmış:

KskHyTr dedi ki...

o sıralarda kime kimin forması giydirecekleriyle ilgilendikleri için zaman ayıramamışlardır...

KskHyTr dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
KskHyTr dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
saLsa dedi ki...

Yemek yiyordum KskHyTr.. Her an yorum onaylamak için ekran başında olamıyorum ne yazık ki..

saLsa

KskHyTr dedi ki...

Yok diğer konulardaki yorumlardan önce yazmıştım bunu onlar siteye konup bunu göremeyince şaşırdım sadece... Yanlış anlamışım özür dilerim...

Sheed dedi ki...

washington'ı tercih ettikleri için pişman olduklarını sanmıyorum.. gaines henüz bi şey başarabilmiş değil, NBDL rakamları da ölçü sayılmaz..

kalecioyuncu dedi ki...

bu konu ile ilkokul5 zekasına sahip esprinin ne alaka var ki ???
oyuncuya gelirsek istatistikler yanıltıcı olabiliyor ama içeri drive edip elindeki topu rakip pg ye vermiyor ise washington'dan iyidir derim ben...

KskHyTr dedi ki...

Sen o ilkokul zekasını bence git klup yetkililerinde ara bence:) dünyanın en salakça sahtekarlığını yapacaksın bide taraftarın sana böyle sahip çıkacak oh ne alaka devam edin böyle....

Alperen Kaplan dedi ki...

@KskHyTr,

Kişilerin yaptığını kurumlara mal etmek ilkokul öğrencilerinden bile beklenemez a, hayırlısı..

KskHyTr dedi ki...

Siz savunmaya devam edin sahtekarlıkları nasılsa cezasız kalıyor.... federasyonda sizin gibi çiftlik mantıgıyla yönetiliyor nasılsa başarılarınızın devamını diliyorum ... Ayrıca mantıgınıza hayran kaldım o kişiler olusturuyor kurumları... Sizn mantıkta herşeyi kişiler yapıyor zaten anaokul mantığımı desem:)

kalecioyuncu dedi ki...

Bunlar yine de esprinin kötü olduğu gerçeğini değiştirmiyor...