10 Ocak 2010 Pazar

Ukic İstanbul'da, İmza Hafta İçi

F.Bahçe Ülker'in flaş transferi Ukic İstanbul'a geldi, takımla idmana çıktı. Hafta içi sağlık kontrolünü olacak, sonra da imzayı çakacak. Hava alanında verdiği demeçlerde 'Oynamak için geliyorum' demiş. Madem öyle 'Oyna da toparla şu takımı' diyelim biz de.

8 Yorum Yapılmış:

jumanjie dedi ki...

keşke solomon kaybedilmeseydi de bu transfere hiç gerek kalmasaydı.

Kaan Eren dedi ki...

saçmaladın jumanjie

jumanjie dedi ki...

solomon beni daha çok heycanlandıran bi oyuncu. 100. yıldaki solomon mu ukic mi dense solomon derim. böyle düşünen tek insan olmadığıma da eminim.

Kaan Eren dedi ki...

100.yıldaki Solomon her Fenerbahçelinin aklına kazınmış bir Solomondu ancak Solomon benim için ve benim gibi düşünen bir çok Fenerbahçeli için Efes Pilsen final serisinde bitmiş olmalıydı bu sezonun beklenmesi bile yanlışdı benim gözümde. Ukic'e de hoşgeldin diyorum umarım saLsa'nında söylediği gibi oynar da yoparlar şu takımı.

Bu arada Zalgiris maçı biletleri 5 ve 10 liraymış bize salonu doldurmak düşer...

Yiğit Gökçehan Koçoğlu dedi ki...

Ukic toparalayacak ;)

atakan dedi ki...

Her yonuyle su anda solomon'dan iyidir. En azindan Fenerbahce'nin tekrar takim olmasina yardimci olabilir.

KskHyTr dedi ki...

100 yıldaki solomon çoğu basketbol otoritesine göre avrupanın en iyi gardıydı... ama günümüzde ukiçten iyimi değilmi bu çok tartışma götürmez bence...

ךurQuoisé 7 ` dedi ki...

100. yıldaki Solomon Ukic'i değil Avrupa'daki 3-4 guard hariç her guard'ı döver. Nitekim Lottomatica - Fenerbahçe maçlarında Solomon çok baskın çıktı Ukic'e. Ama kendisi dengesiz ve amacının ne olduğu belli değil. "Kral" ilan edildiğin, ne desen hay hay çekilen bir yere ihanet etmenin başka bir izahı yok. Solomon arkasından ağlancak biri bile değilmiş malesef.

Ukic çok daha profesyonel ve istikrarlı. Umarım önümüzdeki sene de bizde kalır.