16 Şubat 2010 Salı

Bilene Sözlüden Yüz

Resimde hepimizin yakından tanıdığı 3 isim var. 2'si bas bas bağırıyor ben buyum diye. Buyrun bakalım yorum köşemize. :)


11 numara: Asım Pars
10 numara: Nedim Dal
Sol alt köşe: Damir Mulaömerovic

21 Yorum Yapılmış:

vselcuk dedi ki...

Sağ üst köşe Nedim Dal( Edin Delic ) ve Asım Pars( Asım Pescanovic ) , oturanlardan soldan 2. de hakan koseoğlu mu derim.
bu arada alt sol baştaki ne kadar damır mulaömerovice benziyor

karsiyaka ulia dedi ki...

11 asım.
ben bildim 100 puan bana.

mirsad falanda mı var acaba.
76 bosna tayfası :)

maliano dedi ki...

12 de Orhun Ene sanki :) En sağ alttaki Bill Gates,ayakta soldan ikinci de Ufuk Sarıca'nın yaşlı versiyonu :)
En alttaki soldan üç kişi benim arkadaşların da birebir kopyası,referans dejavu :)

grungeman dedi ki...

6 numara çok tanıdık ama, çıkmadı bir türlü ismi

aristid dedi ki...

11 asım

10 nedim dal

tshirtlü mustafa kemal bitim

cemcomu dedi ki...

10 nedim 11 asım kolay da 3. yü bulamadım bea

mozlu dedi ki...

6 numara vlado scepanovic : ))))))

cannksk dedi ki...

mirsad türkcan 3.

Gurcay dedi ki...

10 Nedim Dal
11 Asım Pars
Sol alt oturan: Damir Mulaomerovic

Russell dedi ki...

14: polat kocaoğlu

Tayfun Yurdagül dedi ki...

Kırmızı Tişörtlü arkadaşda Mustafa Kemal Bitim

Onur dedi ki...

bence 3. kişi de 6 numara mirsad

yani 6 mirsad
10 nedim dal
11 asım pars

Ugur dedi ki...

11 asım, 10 nedim dal, sol altta oturan da damir mulaömeroviç

#21 dedi ki...

12 orhun ene
11 asım pars
orhun ene nin sağ tarafındaki de beşiktaş ve gençlerbirliğinde fitbol oynayan ümit bozkurt(ne alakaysa çok benzettim:))

ako dedi ki...

Nedim Dal ve asım Pars çok bariz . altta soldaki damir mulaömerovic gibi duruyor. 12 numara Orhun olmak için çok genç:)

basketçi dedi ki...

3. kesin mula
oturuşundan belli :)

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Evet sol alt Damir Mulaomerovic, 11 numara Asım, 10 numara Nedim Dal. Çoğu kişi bildi zaten Asım ile Nedim'i. Önemli olan Mula'ydı burada. Yalnız ortadaki kırmızılı cidden Mustafa Kemal Bitim'e çok benziyormuş ha. :)

Umut dedi ki...

hangi takımda oynuyorlardı genç takım filan galiba?

FFM dedi ki...

@karsiyaka ulia: bu takim muhtelemen bosna genc takimi onun icinde mirsad yok cünkü mirsad bosnali degil sancakli;)

dejavu dedi ki...

Orhun Ene'yle Asım Pars arasında 7-8 yaş vardır herhalde, aynı jenerasyona sokulmuş hemen. :)

Umut dedi ki...

@ffm mula/ bosna orda takıldım zaten?