26 Şubat 2010 Cuma

Bilgilendirme

Yiğiter Uluğ'nun her Cuma keyifle okuduğumuz nostalji yazılarına 1 haftalık ara veriyoruz. Yiğiter abi yoğun iş temposu nedeniyle bu haftalık affını istedi. Herkesten de özür diledi. Yoğunluğun sebebini de açıklayayım, zira fazlasıyla hayırlı bir sebep. Yiğiter Uluğ yeniden A Milli Futbol Takımı İletişim Sorumluluğu görevine döndü. Bu nedenle bu hafta yoğun bir koşuşturmaca içindeydi. Kocaman bir hayırlı olsun diyorum kendisine buradan. Öpüyoruz yanaklarından Yiğiter abi.

6 Yorum Yapılmış:

Sarıkaya dedi ki...

Vallahi öyle. Milli takımın ciddi bir iletişim sorunu vardı çünkü. Vatana millete hayırlı olsun.

kpzaction dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mozlu dedi ki...

Yiğiter Abi kolay iş bulmuş... FT'den sonra merhab adese ilteişim kurmuş olacak..

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Yiğiter Abi'ye yeni işinde başarılar diliyorum. 1 hafta sonra yazısını merakla bekliyorum..

Afrasyab dedi ki...

Bazı mevkilere işinin ehli insanların gelmesi insanı mutlu ediyor.

Bülent Kıyışkan dedi ki...

Lütfi Arıboğan gibi, Yiğiter Uluğ gibi basketbol insanlarının basketbol dışında görev almaları benim zoruma gidiyor. Bu kadar değerli insanların bilgi ve birikimlerini basketbola harcamalarını istiyorum her zaman (bencilim evet). Tabii basketbolun güzelliklerinin futbola yansıyor olması işin en sevindirici tarafı. Umarım yine tam mesaisini basketbola harcar zamanı gelince...