25 Şubat 2010 Perşembe

KSK'da Gökhan ve Cem İle Yollar Ayrıldı

Pınar Karşıyaka'da Gökhan Girenes ve Cem Dinç ile yollar ayrıldı. Gökhan Girenes zaten fazla süre almayan, basketbol sahası üzerinde fotoğrafını bulmak için hayli uğraşacağınız bir isimdi, basketbolu bırakmaya karar vermiş. Yeni transfer edilen Cem Dinç ise istediği süreleri alamadığı için ayrılmak istediğini iletmiş. Almanya'ya yerleşecekmiş. Cem bu kez de beceremedi, artık sorun kendisinde mi başkasında mı onun muhasebesini yapması gerekiyor. Uzun lafın kısası iki oyuncu da Pınar Karşıyaka kadrosunda yer almayacaklar artık.

Bu arada sakatlığı nedeniyle uzun süredir takımdan uzak kalan David Holston idmanlara başlamış. Bu hafta yer alıp almayacağı belli değilmiş, tam olarak hazır olmadığından ötürü ama haftaya sahada olurmuş. Salsabasket özel haberidir.

9 Yorum Yapılmış:

M.Ç. dedi ki...

burak ve buğra gacamer kardeşler vardı ksk'da. ne oldu onlara yıllardır duymadım adlarını.

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Gökhan senelerdir benchte oturdu.İnsan sıkılır yahu...

Yolcudur Abbas

erbo dedi ki...

ben çok takılıyorum buna senelerdir ama, yılmadan belirtiyorum. KSK'da değil KSK'de - ya da BJK'da değil BJK'de mesela

Alphan Aksoylar dedi ki...

burak basketbolu biraktı, buğra gelişim kolejinde tb2l'de...

exclusivefor80 dedi ki...

yaw bizim buradaki @gökhan gökhan girenes'ti sanırım.şimdide savunsa ya hakan demir'i:)))şahsi fikrim tabi...

Fanatik Basket dedi ki...

itü, geçen sezon karşıyaka'da oynayan mike benton'ı transfer etti.

TUNABASKET dedi ki...

zaten bu cem dinç'in torpili nerden merak ediyorum.Milli takım kadrosuna çağrılıyordu bir zamanlar.Sonra KSK ye yolladılar oynasın diye.Yok adam da demekki bi potansiyel.

Gökhan dedi ki...

@exclusivefor80 Düsüncene saygiliyim ama çok güldürdün beni yok alakam kimseyle merak etme:)))Sadece hakan demir'in ligimizdeki diger viçli içli antrenörlere göre çok daha yetenekli bir antrenör oldugu için bir hayraniyim insanlari zan altinda birakmak istemem adi geçen sahisla bir alakam yok soyadimi yaziyorum zaten umarim sikinti yoktur kimsenin adami degiliz!

exclusivefor80 dedi ki...

:)))