16 Mart 2010 Salı

Biletler Tükendi... İyi de Nasıl?

Dün akşam saat 8-9 gibi satışa çıkarılan yeni dönem Turkey 2010 biletlerinde yarı final paketi, final paketi, şampiyonluk paketi gibi seçeneklerden herhangi birini almaya kalkıştığınızda 'Biletler Tükendi' yazısı çıkıyor karşınıza. Ben de sabah sabah gelen onlarca mail ve telefon vasıtasıyla haberdar oldum durumdan. O nedenle ne yazacağımı da tam bilmiyorum. Şu anda bir tek grup maçlarına bilet bulunabilir vaziyette. Aklıma teknik bir hata olabileceği, az sayıda biletin satışa çıkarılmış olabileceği, reyting ölçmek için ortaya atılmış bir yem olabileceği ihtimalleri geliyor. Ya da bu Biletix artık resmen karaborsa işine girdi. :)

Kobe'yi, Lebron'u izleyemeyeceğim diye gece saat 4'te SMS atmış arkadaşım var. Bir açıklama gelmeli diye düşünüyorum. En azından onun için. :)

15 Yorum Yapılmış:

mozlu dedi ki...

k,m haber vermiş?? hani 48 saat evvel bilgilendirme yapcakalrdı hersey yalanmış...sen turk kafasına nıye guvenıp ınanıyorsun kı...

afufu dedi ki...

Çok haklısın. Dün akşam 6 gibi farkettiğimde şampiyonluk paketi tüm kategorilerde bitmişti. Yarıfinal-final paketinin 1.kategori son biletini alabildim. TBF'nin sitesinde sınırlı sayıda bilet satışa çıktı yazıyor, umarım doğrudur. Yangından mal mı kaçırıyolar anlamadım, ne bir duyuru ne bir mail; biletler tükenmeye başladıktan sonra(08:53 PM) koymuşlar resmi siteye duyuruyu da.

Hakan dedi ki...

30 dakika içinde biletlerin tükenmesi basketbol adına sevindirici mi yoksa? Bakalım yapılacak açıklamayı merakla bekliyorum. Ne de olsa alamayan mağdurlardanım ve alan şanslıları umarım kapı önünde: "Abi bilet var." nidaları ile görmem.

serhatugur dedi ki...

Vay arkadaş! hani haber vereceklerdi, o kadar bültene vs. abone olduk. Yeniden satışa çıkar diye tahmin ediyorum.

twilo dedi ki...

http://mesalekokusu.blogspot.com/2010/03/bitti-bitiyor.html

Onursuz Kıl Adam dedi ki...

Gece aynı şekilde cinnete girip, sabah Biletix'i aradım ve "evet, tükendi" cevabını aldım. Diyecek bir şey bulamayıp telefonu kapattım...

Ebru dedi ki...

Sözde satışa çıkmadan önce uyarın bizi hizmeti vardı biletix'in. olmadı tabi! ben sabah öğrendim. güç bela grup maçına paket aldım. Çeyrek için ise en iyi yerler çoktan tükenmişti. Beteri, yarı final-final yok. duyurulmadan satışa çıkan paketler, olağanüstü biçimde tükeniyor. Sponsorlara mı kaymak tabakaya mı nereye gitti bilmiyorum. Üstelik paket alıyorsunuz, koltuk moltuk belli değil. Ne çıkarsa bahtınıza! Yetmedi, dünya kadar "komisyon" ödüyorsunuz Biletix'e. Yetmedi bir de kurye parası. İstanbul paketi + ceyrek icin 38 milyon TL ekstra para uçtu cepten. Biz de mi karaborsa yapalım şimdi???

spineless dedi ki...

Her pakette 20 tane bilet vardı herhalde, nasıl bu kadar çabuk bitebildi aklım almıyor.

Sarıkaya dedi ki...

Panik yok! Sponsorlar kapatmıştır!..

dfn05 dedi ki...

tüm biletler mi satısa cıkmıstı :S

KskHyTr dedi ki...

Bencede sponsorlar kapatmıştır...

tuğçe555 dedi ki...

Ya ben şu an grup maçları için bilet almaya çalıştım onlarda da sorun var onları bile alamıyorum ne kadar saçma bi olay hani mail atıp haber vericeklerdi :S

Sarıkaya dedi ki...

@ KskHyTr : Bu fikri birlikteliğimizi, KSK-Efes maçı öncesi verilmiş bi' buket çiçek olarak telakki ediyorum!-)).. İyi oynayan kazansın.. Ve hatta bu maç Ataman'ın gidişine vesile olursa ona da hayır demem!-))

KskHyTr dedi ki...

Wallahi sarıkaya Ksk nin hoca göndermedeki marifeti ünlüdür ama sanırım bugün bu olmayacak:) çünkü andre smith cezalı ve sadece 2 uzun var Hakan demirin elinde rotasyon iyice daraldı... kasunun fiziği ve formu düşünülürse içerde baya ezilecez gibi duruyor (semih bile sov yaptı geçen hafta siz düşünün!)... Çok isterdik atamanı göndermeyi ama orası ayrı:)
Buarada yönetim yine 15 lira belirlemis maç biletlerini söyleyecek söz bulamıyorum...

Ousan dedi ki...

İspanya'ya güvenip yarıfinal opsiyonlu bilet aldım, güvenimizi boşa çıkarma Rubio!