18 Mart 2010 Perşembe

Ne Gün Olmuş Be !

23. haftayı hafta içine koyanlar utansın. Sağlam mücadele, renkli skorlar, değişen sıralamalar, hepsi bu hafta, pardon bu Çarşamba yaşandı. Efes Pilsen'in Pınar KSK deplasmanından galip dönmesi normal de, bu kadar elini kolunu sallaya sallaya dönmesi, ilk 20 dakikada 63, maç sonunda 109 sayı üretmesi KSK cephesi için düşündürücü. Furkan bataklıkta açan çiçek gibiymiş maçta. 16 sayı - 15 ribaund (10 tanesi hücum). Hey maşallah diyorum vallahi. Ligin eski lideri, yeni ikincisi F.Bahçe Ülker'in ligin kadrolu sonuncusu Daçka'ya kaybetmesini ise 'Rezillik' kelimesinden başka bir şekilde tarif edemeyeceğim ne yazık ki. Geçen sene de kaybetmişlerdi Daçka'ya, var bir uğursuzlukları. Ya da ciddiyetsizlikleri. Cemal Nalga skandalı esnasında punduğuna getirerek İstanbul'da devirdikleri G.Saray Cafe Crown'a bu kez Bursa'da teslim olmuş Tofaş. Evren Büker memleket havasını alınca sallamış üçlükleri, maçın yıldızı oluvermiş. İskender'in basketbol üzerindeki etkilerini araştırmak istiyorum diyeceğim ama Tofaş'ın berbat iç saha performansı beni gereksiz yere yorulmamam için uyarıyor. Oyak Renault'yu ayakta alkışlamak lazım. Düştü, düşecekler derken 4 günde iki kritik maçta iki tepe takımını devirip avantajlı taraf oldular. 27. haftada oynanacak Kepez maçını da kazandılar mıydı tamamdır bu iş. Onların bu ligden düşmesini isteyecek en son kişilerden biri olarak canı gönülden alkışlıyorum kendilerini ve Yücel Platin'i. Bu yıl da kazanırsa bu savaşı, ki kazanmak için dev adımları atmaya başladı, alnından öpmek lazım. Sonlarda 22 sayılık farkı tek baskete kadar erittirseler de almayı başarmışlar maçı. Beşiktaş'ta Haluk Yıldırım triple double yapmaya çok yaklaşmış, Kerem Özkan ise farkın kapanmasında başrolü oynamış. Küme düşme yarışında her geçen hafta biraz daha irtifa kaybeden Kepez'de işler ne olacak kestiremiyorum. Daçka bile geçecek adamları yahu. Dün Marcus Hall'suz çıktıkları Telekom deplasmanında kaybetmişler. Maçın adamı Ümit Sonkol. Bu sezon sessiz sakin geçti onun adına ama onun ne denli önemli bir isim olduğunu her fırsatta yazıyorum, sağolsun o da haksız çıkartmıyor hiç beni. Ellerine sağlık kardeşim. İzmir derbisinin kazananı ise deplasmanda olmasına ve Kedrick'ten sonra kendini toparlayamamasına rağmen Bornova olmuş. Aliağa Petkim evindeki bu yenilgiyle Play-Off defterini kapatmıştır artık. Yedirmezler onlara orayı üstteki takımlar. 9-13 arası bir yerde bitirmeleri yüksek ihtimal ligi. Bornova'da Kedrick'in yerine alınan Tyler Smith triple double kapısına dayanan performansıyla (26 s - 8 r - 9 a) ayakta alkışlanmış, maçı da almış tabii. Yahu şu Antalya BŞB bu yılın ciddi anlamda tez konusu takımı değil mi sizce de? Dün onca tantanaya rağmen yine ligin flaş takımı Banvit'i devirdiler. Son saniye basketini bulan Aaron Jackson koç Altar Tunçkol'a en güzel doğum günü hediyesini vermiş oldu herhalde. İnşallah Play-Off yaparlar. Gerçi bunu maaşları bile ödeyemezken bir de prim ödemek zorunda kalacak olan yönetim nasıl karşılar bilemiyorum. Mersin'in yükselişi, Erdemir'in düşüşü ise devam ediyor. Geçen hafta Antalya BŞB'yi yenip rahat bir nefes almışlardı ama kupa gazıyla önüne geleni deviren Mersin'e onlar da karşı koyamamışlar. 4'te 4 oldu Adana'dan sonra Mersin. Hatta kupadaki maçları da katarsak 7'de 6. Mete hocam rahatlamıştır artık.

Dünkü maçların skorlarını ve üzerlerine tıkladığınızda sizi dejavu imzalı yazılara götürecek linkleri aşağıda bulabilrsiniz. Ben de şu yan taraftaki puan durumunu güncelleyeyim bari, lider değişti, 15. değişti, o değişti, bu değişti.

Beşiktaş Cola Turka: 74 - Oyak Renault: 82
Darüşşafaka CT: 79 - F.Bahçe Ülker: 74
Pınar Karşıyaka: 82 - Efes Pilsen: 109
Antalya BŞB: 84 - Banvit: 82
Aliağa Petkim: 79 - Bornova Belediyesi: 85
Türk Telekom: 87 - Kepez Belediyesi: 75
Mersin BŞB: 94 - Erdemir: 83
Tofaş: 73 - G.Saray Cafe Crown: 87

2 Yorum Yapılmış:

mg dedi ki...

Puan tablosunda galibiyet sayılarının dışında takımların puanını da ekleyebilir misin ? GS'nin silinen puanları nedeniyle kafalar karışmasın..

deadlock dedi ki...

geçen yazında daçka 3 maç sonunda ligden düşmeyi garantiler demiştin..şimdide kazanılan fener maçından sonra rezillik diyorsun..he buarda benıimde mucadelesını takdır ettıgım renoyu ayakta alkıslıyorsunn..gecen hafta kendı evınde sadece efese kaybeden banvıtı, macda 18 sayı gerıye dusmesıne ragmen, gelıp macı kazanma noktasına getırdı,bu haftada erolıg amaclı kuralan bır takımı,ligliderini mutiş bir mucadele sonucunda yendııı,bence bunuda ayakta alıkıslaman lazımm..