5 Mart 2010 Cuma

Serkan Erdoğan İmzayı Attı (Yeniden ACB)

Serkan Erdoğan dün yeni takımı Alicante'ye resmi imzayı attı. İmzanın ardından konuşan Serkan Erdoğan, 'Alicante takımına minnettarım, bana yeniden ACB'de oynama fırsatını tanıdıkları için. Türk Telekom'la bir yıl daha sözleşmem olmasına rağmen, sözkonusu ACB'de oynamak olunca fazla da düşünmedim açıkçası. ACB'deki eski takımıma göre Alicante daha farklı hedefleri olan bir takım ancak oynadığım her takımın benim için önemi ayrıdır. Ufak takımlarda oynamak biraz daha zordur, biliyorum. Çünkü üzerinizdeki baskı daha fazladır ama ben bu baskıyla oynamayı seviyorum' demiş, son olarak da yeni forma numarası olan 55'e değinmiş: 'Bu zamana kadar hep 5 numaralı formayla oynadım, ancak burada 5 numara Cazorla'nın. O nedenle ben de iki tane 5'i tercih ettim'.

Aynı basın toplantısında söz alan Alicante başkanı Miguel Cano ise Serkan'ın tecrübesinin takıma bu kritik dönemde çok önemli bir katkı sağlayacağını ve bu transferin oldukça ekonomik şartlarda gerçekleştiğini belirtmiş.

ACB. com Serkan Erdoğan'ın yeniden ACB'ye dönmesi şerefine kısa ama hoş bir video hazırlamış. Ona da şuradan bakabilirsiniz.

3 Yorum Yapılmış:

Fanatik Basket dedi ki...

Genç Yetenekler #1 Dusan Cantekin
http://www.fanatikbasket.net/blog.asp?id=364

ako dedi ki...

amma ezmiş Alicanteyi:) "ufak takımda oynamak zordur".

Bapsteba dedi ki...

@ako

Ezilecek kdr var zaten Alicante.Geçen hafta kendi sahasında Real Madrid'den 40 sayı fark yediler.