20 Mart 2010 Cumartesi

Şok ! Tanjevic Kolon Kanseri Nedeniyle İstifa Ediyor

Başlık da haber de kardeşim Maliano'ya ait. A Milli Takım ve F.Bahçe Ülker koçu Bogdan Tanjevic'in kolon kanserine yakalandığını ve birkaç gün içinde istifa edeceğini belirtmiş. Emin olmasa ve haber kaynağına güvenmese yazmazdı. Ama inşallah yanlış çıkar diye temenni ediyorum. Zira basketbolun teknik, taktik ve diğer bazı konularında kendisini eleştirsem de ne zaman karşılaşsak insani duygularının çok kuvvetli olduğunu, saygı konusunda bir çok insana ders verebilecek bir büyüğüm olduğunu deneyimlediğimi hiç çekinmeden herkese belirtmişimdir. Dün çok sevdiğim bir abimin eşini kanserden kaybetmişken ve henüz onun acısı yüreğimden gitmemişken Cumartesi sabahına böyle bir haberle uyanmak, cümlenin öznesi kim olursa olsun üzerdi beni. Gelişmeleri görmek için, resmi açıklamaları duymak için bekleyiş içindeyiz. Dünya Kupası öncesinde zaten ligimizin ve Türkiye dışındaki temsilcilerimizin hali oldukça kötüydü, bir de bu haber geldi. Şanssızlıktan öte nedir ki bu?

13 Yorum Yapılmış:

GreenTuborg dedi ki...

Şuraya tanyeviç istife etti denilen post girilse dunyanın yorumu gelirdi ama insanların gözünü kin bürümüş nasıl bi kinse artık.

Tanrı yardımcın olsun tanyeviç hoca

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Tanjevic adına üzüldüm. Umarım haber doğru değildir. Ama "bırakma" kısmı doğru olsun :) Bir şekilde gitsin bu ülkeden, daha hizmet etmesin (!) :)

Çok büyük umutlar beslediğimiz 2010'da neler olacak, hepsi muamma =S

FFM dedi ki...

gitmesini herzaman cok isteyenlerden biriydim ama bu sekil gitmesini degil..insallah haber yalnistir ve kalir eger dogrusayda haber büyük gecmis olsun kendisine

Utku61 dedi ki...

Allah yardımcısı olsun ve acil şifalar diliyorum.

serpil dedi ki...

çok çok geçmiş olsun hocam.. umarım en kısa zamanda bu hastalığı yenersin :((

hasanerdem dedi ki...

Tanjevic'e en çok karşı çıkanlardan biri benim. Bu düşüncem halen değişmiş değil ancak sadece basketbol için geçerli.

Gerçekten çok üzücü bir haber, umarım bir an önce sağlığına kavuşur.

Maliano'ya yazdım buraya da yazıyorum. Ben etik olarak hastalık adı belirtmenizi yadırgadım. Açıklamak istemiyor yada çok kişi tarafından bilinmesini istemiyor olabilirler. Kendi açıklamadığı sürece hastalığın adını kullanmamak daha uygun olabilir.

Selda dedi ki...

kolon kanseri en hızlı olumle sonuclanan cesit. uzucu bir durum.
turk mılleti olarak keske kanser olmasaydı da milli takımın basında kalaydı diyecek kadar da insaniyiz.

KskHyTr dedi ki...

Herkes gitmesini istiyordu ama bu şekilde gitmesi çok üzücü... Acil şifalar

Ugur dedi ki...

Kanser oldu diye sonsuza kadar kalmasını istemeye başlamadım. Bunu yapmak da ahmaklıktan başka bişey değildir gözümde. Belki de bu Allah'ın milli takım ve Fenerbahce'ye bir lütfudur, kendisi de kurtulur böylece işler yoluna girmiş olur. Yoksa ne federasyonun ne de bizim yönetimin bu adamın biletini kesme karakterini gösteremeyeceği belliydi.

Okan dedi ki...

babasını da aynı rahatsızlıktan kaybetmiş biri olarak Tenjevic'e Allahdan şifa ve derman diliyorum.

Sağlık söz konusu oldu mu hiçbirşey insanın gözünde olmuyor.

KskHyTr dedi ki...

@selda
kolon kanseri en hızlı ölümle sonuçlanan kanser değildir... Öyle bilinir ama bunu nedeni diğer kanser çesitlerine göre çok geç belirti vermesidir... Erken tanı konulan bir çok hasta genellikle cerrahiyle bu kanseri yenebilmektedir... Prognozu en kötü kanser pankreas kenseridir genellikle kısa süreler içinde hasta kaybedilir..

Sarıkaya dedi ki...

Acil şifalar diliyorum.

oscar dedi ki...

simdi hasta diye hic kovulmaz. hastalanmasina uzuldum sonucta bi ailesi var ama turk basketboluna hic bir sey verememis bir insan.