2 Nisan 2010 Cuma

Ceyhun'un Eli Nasıl Çatladı?

Aliağa Petkim'i Ceyhun Altay'ın sağ elinin çatlamasıyla bu zor ve kritik dönemde oldukça zor günlerin beklediğini belirtmiştik geçen günkü haberde. Peki Kepez'e karşı uzatmalar da dahil sapasağlam sahada olan Ceyhun'un eli nasıl çatladı? Hem de aynı maçta. Hemen anlatalım.

Ceyhun'a maçın bitimiyle hamile eşinin de oturduğu bölümden tepkiler geliyor, içinde yönetime yakın kişilerin de olduğu bir grup tarafından, sonra bu tepkiler küfüre, hamile eşine saygısızlığa, hatta ona küfüre kadar gidiyor ve haliyle Ceyhun'un da tepesi atıyor, orada bir keşmekeş yaşanıyor. O sırada bazı diğer taraftarlar da olaya dahil olunca (polis de devrede) Ceyhun o arbedede elinden ciddi şekilde sakatlanıyor.

Şimdi herşeyi bir kenara bırakıyorum ve düşünüyorum. Hamile bir bayanın yanında kocasına, sonra da kendisine küfretmek nedir? Ne kadar haklı olabilirsiniz ki bu hakkı elde edebilmek için? Haydi hepsini geçtim, Ceyhun o maçta çok berbat oynadı diyelim (gayet de iyi oynadı ya neyse), sezon boyu senin takımını taşıyan tek yerli oyuncu olarak ona sahip çıkmak varken bu nefret niye? Anlayamıyorum, anlayamayacağım. Salsabasket özel haberidir.

10 Yorum Yapılmış:

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

İşte bizim spor kültürümüz bu kadar. Hiç örnek almayacağız Avrupa'yı.

OffGuard dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
dejavu dedi ki...

@OffGuard;

3 hafta sonra yani 28. haftada Abdi İpekçi'de F.Bahçe Ülker maçı var Aliağa'nın.

FFM dedi ki...

kisaca "burasi türkiyedir ne olsa yeridir" deyip gecelim bence

dejavu dedi ki...

Vay anasını Serhat, neler dönmüş diye de ekleyelim tabii.

basketçi dedi ki...

pu diyorum başkada birşey demiyorum
spordan nasibini almamış adamları spor yöneticisi yaparsan olacağı budur
bizim ülkemizde sporcunun alası var, çalıştırıcının alası var, kondisyonerin alası var,malzemecinin, masörün alası var
olmayan tek şey
bizim yöneticimiz yok. yazıklar olsun o yönetici bozuntularına.

nonstop dedi ki...

hey gidi günler hey bir zamanlar sahanın ortasında kolbastı oynanırdı aliağada...

KskHyTr dedi ki...

Yazılanlar doğruysa bu nasıl bir hayvanlıktır yahu karşındaki bir bayan ve de hamile ne demektir onu düşürmek???

dfn05 dedi ki...

salsa cok iyi niyetli cümleler kurmussun bunların oynanan oyunu gözlemlemek ve ona göre degerlendirme yapmak icin mi orda oldugunu düsünüyorsun gercekten .. hiç bisey diyemiyorum daha dogrusu diyorum da yazmıyorum sadece eşinin neler hissettigini,düsündügünü tahmin etmeye calısıyorum =( yazık ..

cenk dedi ki...

BİZ ALİAĞA LI OLARAK CEYHUN'U VE BASKETBOLCULUĞUNU ÇOK BEĞENİYOR VE ZEVKLE İZLİYORUZ O ALİAĞAMIZIN EN İYİLERİNDENDİR AMA BİRKAÇ KENDİNİ BİLMEZ YÜZÜNDEN BAŞINA BU İŞ GELDİ NE OLURSA OLSUN CEYHUN BİZİM İÇİN VAZGEÇİLMEZDİR ONSUZ ALİAĞA PETKİM SPOR DÜŞÜNÜLEMEZ ONA YAPILANLAR TÜM BASKETBOLSEVERLERE VE ALİAĞALILARA YAPILMIŞTIR KALDIKİ 10-12 HAFTADIR EN İYİ OYNAYAN YERLİ OYUNCUYA YAPILMAMALIYDI BİZ CEYHUNU ÇOK SEVİYORUZ ACİL DÜZELİP ÖNÜMÜZDEKİ MAÇLARDA SAHADA BASKETLERİYLE CEVABINI VERCEKTİR ....BURASI ALİAĞA