21 Nisan 2010 Çarşamba

D-Wash: Kalmak İstiyorum

'Burada çok mutluyum, unutulmaz bir sezon yaşıyorum. Burayı, bu şehri ve taraftarları çok seviyorum. Ve önümüzdeki sezon kesinlikle burada kalmak istiyorum.'

Sakat şekilde başladığı maçı, tek ayağı ile tamamlamasına karşın 26 sayılık bir oyun ve kocaman bir yürek ortaya koyarak derbideki geri dönüş zaferinin baş yaratıcısı ünvanını elde eden Darius Washington'a ait bu sözler. Sezon başındaki D-Wash performansından memnun olmadığımı söylemiştim daha önce. Performansından öte kafasındaki basketbol anlayışı ile alakalıydı düşüncelerim. Ama burada, Cem Akdağ'ın takımında çok şey öğrendi. 15 gün önce Abdi İpekçi'deki Mersin maçında üçe bir hızlı hücuma çıktığı pozisyonu bitirmeye çalışmayıp, arkadaşlarını beklediği pozisyon üzerinden dahi okunabilecek çok şey var Washington özelinde. Cem Akdağ'ın onu iki numaraya kaydırışını ve bu düzende ona biçtiği kenardan gelerek takıma enerji verme rolünü benimsemiş durumda Washington. Son yedi lig karşılaşmasında benchden gelerek, ortalama 22 dakika sahada kalıp 20.2 sayı - 2.7 asist - 2.7 ribaund ortalamaları tutturmuş durumda Amerika'lı oyuncu. Takımdaki tüm oyuncuların buna uygun olması ile takımın karakteristik özelliği şekline bürünen hızlı hücuma yatkınlığı da bu performansdaki en büyük etken kuşkusuz.

Fakat söz konusu durum yabancı bir oyuncunun Florya'da iki sezon üstüste bulunma olasılığı olunca işler biraz karışıyor haliyle. Zira bu ünvanın son sahibi 96-97 ve 97-98 sezonlarında sarı kırmızılı formayı terleten Sherron Mills. Ki Mills'in de ikinci sezonunda bir elin parmak sayısını az geçkin sayıda maça çıktığını eklemek lazım. Son on yılda giydiği sarı kırmızılı parçalıyı bu kadar sahiplenen, parkeye yüreğini koyan bir yabancı oyuncu grubu hatırlamıyorum ben. Takımın sezon başında içine düşmüş olduğu can sıkıcı duruma rağmen bunu başarmış olmaları ayrıca takdirlik elbette. Bu şansı yakalamış durumda G.Saray Cafe Crown yöneticileri. Ve bu oyunculardan biri çıkıp kesinlikle kalmak istiyorum, unutulmaz bir sezon yaşıyorum diyor. Bakalım bu fırsatı nasıl kullanacak Florya'daki yöneticiler. Kimbilir belki de Sherron Mills'in ünvanını elinden alacak isim 12 sene sonra kocaman yüreğiyle Darius Washington'dır.

4 Yorum Yapılmış:

ertem dedi ki...

Yazdıklarının hepsine katılıyorum. Çok yürekten mücadele ediyor. umarım seneye bizimle olur.

ako dedi ki...

DWash aynı zamanda Eurocupta normal sezonun (ilk grup+top16) en iyi rankinge sahip oyuncusu. Galatasaray çeyrek finale kalabilseydi en iyi 5e seçilirdi kesinlikle.

Tayfun Yurdagül dedi ki...

Sonradan girince daha etkili oynuyor bir de tam bir 1 numara deilde 2 gibi kullanınca performansı artıyor.Kesinlikle kalmalı....

ertug dedi ki...

galatasaray.com sitesinde Dariusun guzel videolari koyuldu... salsa fenerlidir ama bu konuda duyarli davranip ilgili roportaj ve videoyu galatasaray.com da ucretsiz izlenebilecegini belirtir:)