23 Nisan 2010 Cuma

Efes Pilsen Oynamadan Kazanmış

Haber Efes Pilsen'in resmi sitesinden. Play-off ilk turunda çeyrek finalde Erdemir ile eşleşildiği ve hafta sonu oynanacak karşılaşmaları kazanmaları halinde seriye 1-0 önde başlayacakları yazıyor bugün siteye girilen haberde. Resmin üstüne tıklayarak daha net okunabilir haber. Hafta sonu öncesi ihtimalleri çıkartıyordum haberi okumadan önce. Okuduktan sonra tekrar kontrol ettim, ben mi birşeyi atlıyorum acaba diye. Ama gördüm ki atladığım birşey yok. Bu eşleşmenin gerçekleşme olasılığı çok çok yüksek olsa da resmi siteden girilen haberde yazılmış olduğu gibi bir kesinlik yok. Erdemir bir sürpriz yapıp evinde Efes Pilsen'i devirir, Bornova da İstanbul deplasmanında kaybederse şayet ikili averajla Erdemir yedinciliğe çıkıyor. Ve bu durumda Efes Pilsen, Erdemir ile değil Bornova Belediyesi ile eşleşiyor. Nasıl olsa, Erdemir'i mağlup ederiz ve final yolundaki ilk rakibimizi kendimiz belirleriz mantığından hareketle yazılmış bir yazı ama resmi site ciddiyetine yakışmadığı da açık. Efes Pilsen'in Ereğli'de zorlanmadan kazanıp, Erdemir ile eşleşmesi normal şartlar altında en olağan sonuç zaten. Ama iki gün önceden bunu resmi siteye yazmak hiç şık değil.

13 Yorum Yapılmış:

KskHyTr dedi ki...

Konu ile alakasız ama uzun zamandır "şimdi nerede" postu göremiyoruz çağlar ve anıl... Eski lejyonerler ile nostalji oluyordu devam edecekmi seri acaba? Mesela vladan alanoviç:) nerde abi bu oyuncu bilen varmı:)

bonzo dedi ki...

bunlar münferit olaylar, aynen doping olayında olduğu gibi.. Değil mi Efesli arkadaşlar?

Gurcay dedi ki...

Olay kendini beğenmişlik, rakibi küçümsemek ve bir çalışanın iş bilmezliğinden kaynaklanan bir hadisedir. Hoş değil...

Barış dedi ki...

Bu habere göre yazmışlar sanırım.Eşleşmeler belli olmuş gibi yazmışlar alt kısıma ama üstte eşleşmeler değişebilir diyor.
http://www.tbl.org.tr/beko/haber_detay.asp?Haber=7366

burnovic dedi ki...

@Bonzo

Ne alaka çözemedim.

Burada büyük ihtimalle averaj üstünlüğünün Erdemir'de değil de Bornova'da olduğu sanmışlardır. O yüzden bir hata yapmışlardır.

Ahmet Karadag dedi ki...

@burnovic'e katiliyorum.
Kasitili olarak yapildigini zannediyorum. Zaten eleman hatayi görüp, haberi cikarimis bu arada....

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

@ KskHyTr

Şemsettin Baş yazısıyla uğraşıyordum bu yorumu yazdığın esnada. Kalp kalbe karşı. :)

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Etik bir davranış değil..

Gurcay dedi ki...

Haberi okuyunca burnovic'e hak verdim. "Kazanırsak 1-0, kaybedersek 0-0 başlayacağız" yazmışlar. Demek ki yazan şahıs hesabı yanlış yapmış.

Ahmet Karadag dedi ki...

"zannetmiyorum" olacakti :)

oscar dedi ki...

direkt finalde fb-ulker'le oynamaya basliyoruz yazsa da cok fakretmezdi herhalde. zaten ilk haftadan beri finalde kimin kazanicagi disinda baska merak edilen bir sey yok.

ako dedi ki...

TBL nin sitesindeki habere göre yazmışlar bence bu yazıyı. Ordaki hesabın yanlış olması asıl dikkat edilmesi gereken.

Sarıkaya dedi ki...

Ya Efesbasket.org "Mersedes Gümüşdal" gibi önemli başarılara imza atmış bi' sitedir!:)) Bu bi' şey mi?

"Değil mi Efesli arkadaşlar?" diyerek bizim uzman görüşümüze baş vurma nezaketini gösteren arkadaşlar, "taraftar olmanın Apaçilik yapmak olmadığı" gerçeğini anlayabilirse, epey bi' yol kat etmiş oluruz, diyorum..