11 Nisan 2010 Pazar

Enes Kanter Şova Devam Ediyor

Bu sabaha karşı Nike Hoop Summit 2010 organizasyonu kapsamında Amerika kıtasında ilk kez görücüye çıkan Enes Kanter, buralardan alışık olduğumuz bir performans koymuş ortaya. Gerek Türkiye'deki maçlarda gerekse kendi yaş kategorisinde düzenlenen Avrupa şampiyonalarında, kendi bölgesinde yıldız potansiyeli taşıyan tüm isimlere karşı dominant bir oyun sergileyen Enes, bu oyununu devam ettirmiş Amerika'da da. Ettirmiş diyorum, çünkü izleyemedim. 24 dakikada 13-21 şut isabeti ile 34 sayı üretip 8'i hücum olmak üzere 13 de ribaund çekmiş aslan parçası. Muazzam bir oyun. Bu organizasyon kapsamında 1998 yılındaki karşılaşmada Nowitzki'ye ait olan 33 sayılık rekoru da eline geçiren isim olmuş ayrıca Enes bu 34 sayısıyla. Ben tek siz hepiniz modunda devam ediyor. Yürü be çocuk, kalbimiz, dualarımız seninle.

8 Yorum Yapılmış:

hotsauce07 dedi ki...

http://www.wildcatworld.com/?p=8376&utm_source=feedburner&utm_medium=twitter&utm_campaign=Feed:+WaltersWildcatWorld+(Walter's+Wildcat+World)&utm_content=Twitter
surda enesin highlight larini görebilirsiniz

Ömer dedi ki...

Formasına bittim yalnız...

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Forma harika.
Enes MÜKEMMEL

Kapkan dedi ki...

yahu helal olsun bbir yarım saat izledim daha fazla dayanamadım uyumuşum. Bence Enes böyle gelişimini devam ettirirse gelmiş geçmiş en büyük oyuncumuz olacak gibi milli takımımız için çok seviniyorum.

oscar dedi ki...

bir kac top kaybi disinda oldukca etkiliydi ve baya sure ve top aldi. ayrica kentucky'de oyniycakmis cousins'in yerini doldurucak tarzi seyler soyledi sunucu. gercekten onemli bir basari. bu maclarda onemli basari gosteren oyuncularin hepsi nba'de iyi yerlere gelmis enes'te de ayni seyin olmasini umuyorum.

Kinyas dedi ki...

Gelmiş geçmiş en büyük oyuncumuz olur mu bilemem ama gelmiş en geçmiş en potansiyelli oyuncumuz olduğundan zerre şüphe duymuyorum. Nazar değmesin, bravo Enes.

yalçın dedi ki...

Fenerbahçe'den olaylı şekilde ayrıldığı için Milli takıma çağrılmazsa şaşırmam. öyle bir hata yapmazlar inşallah ...

KskHyTr dedi ki...

Tek istediğim kişilikli sevilen sayılan bir oyuncu olması zaten kapasitesiyle yıldızlaşacaktır...
Mehmet abisi gibi kampa gelmem idmana gelmem maça gelirim gibi sonradan görme basketbolcu olmaması...