6 Nisan 2010 Salı

Jim Abromaitis'in Bilinmeyen Bir Yönü

Ligimizin efsane isimlerinden olan Eczacıbaşılı Jim Abromaitis hakkında Yiğiter Uluğ keyifli bir yazı yazmıştı daha öncelerinde. Hiddink'in gelişine sevindik ettik ama yavaş yavaş üzülmeye de başlıyoruz yalan yok, aldı Cuma keyfimizi elimizden. :) Şaka bir yana, Yiğiter abinin yoğunluğu başından aşkın durumda. Cuma nostaljilerine ara vermiş olmasının nedeni de bu. Allah kolaylık versin kendisine.

Bugün Alp Ulagay'dan bir mail aldım ve kullanmak istedim. Jim Abromaitis'in farklı bir yüzünü gösterdi bana. Ben de sizlere göstermek istedim elbette. Arkadaşının (Görkem Kızılkayak) komşusuymuş Abromaitis yıllar önce. Ve onun babasının (Selçuk Kızılkayak) çektiği belgeselin İngilizce seslendirmesini komşuluk hakkı ile Abromaitis üstlenmiş. Haberle ilgili geçmiş tarihli küpür yukarıda. Mail, detay ve küpür için sevgili Alp Ulagay'a kocaman teşekkürler. Bundan 25 yıl önce çekilen belgeselin sahibi rahmetli Selçuk Kızılkayak'a da naçizane bir dua yollayalım, hazır bu güzel bahar yağmuru başlamışken İstanbul'da.

Henüz Yorum Yapılmamış