28 Nisan 2010 Çarşamba

John Calipari & Enes Kanter Röportajı

Study In America organizasyonundan Parla Alpan'ın yeni sezonda NCAA takımlarından Kentucky için mücadele edecek olan Enes Kanter ve onun koçluğunu yapacak olan John Calipari ile 23 Nisan'da yaptığı özel röportaja şuradan ulaşabilirsiniz. Röportajı organize eden kişi Habertürk'ten Mete Aktaş. Sorular da ona ait. Parla'ya sadece soruları iletme görevi verilmiş. Röportajın Mete Aktaş imzasıyla Habertürk'te yayımlanan hali ise şurada. Röportajın ilk kısmı John Calipari ile ve Türkçe altyazılı, ikinci kısımda ise Enes Kanter ile yapılıyor röportaj. Türkçe olarak. Öncelikle John Calipari'nin konuşmalarının ve yorumlarının Enes'e büyük bir güven verdiğini hissettiğimi belirtmeliyim. O gerçekten özel bir oyuncu ama oyuncuların kendini bu derece güvende ve moralli hissetmeleri performanslarının çok daha iyi şekillere girmesini sağlar. Enes için çok mutlu olmalıyız bence bu detaydan. Artı olarak Calipari de başına konan talih kuşunun farkında. 'Enes'in yeni bir Shaq, yeni bir Nowitzki olmasını değil, kendisi olmasını ve arkasından gelen nesillere 'Ben yeni Enes olacağım' dedirtmesini istiyoruz' cümlesi herşeyi ifade ediyor aslında. Nike Hoop Summit 2010'da Nowitzki'nin 16 yıldır kırılamayan sayı - ribaund rekorunu kırıp herkese adını duyuran Enes Kanter için keyifli bir sezon olacak önümüzdeki yıl. Calipari'nin Kentucky maçlarının Türk televizyonlarında yayınlanması konusundaki önerisine de köküne kadar katılıyorum. İnşallah akıl eder bir kanal o maçların yayın hakkını almayı. Biz de böylece adım adım takip ederiz bu aslan parçasının gelişimini. Sakatlıklardan, şanssızlıklardan uzak bir yol olur inşallah önünde. Gerisi zaten teferruat, ne kadar iyi olduğunu ve neleri başarabileceğini hepimiz gayet iyi biliyoruz.

5 Yorum Yapılmış:

Sarıkaya dedi ki...

Valla Murat Murathanoğlu haklı galiba. Calipari kolpa bi' tipe benziyor. Kendisinden kullanılmış araba almam şahsen!:-))

Sarıkaya dedi ki...

Enes Kanter hangi bölümde okuyacak bilen var mı? Hayır yani, çok merak ettim sadece yaz okulu ile bitebilecek olan bölüm nasıl bir bölümdür?

oscar dedi ki...

ilginc bi nokta var acaba egitimin burslu mu surdurecek yoksa kendimi karsilayacak. eger kendi karsilayacak ise zaten isteyen o okula gidip okuyabilir ve calipari hazir oyuncu kazanir sanirim bunu gelecek sene enes'in alacagi surelerden anlayabiliriz.

cannksk dedi ki...

Sarıkaya valla ben yaz okulları ile makina mühendisi olacam az kaldı :) Ha NBA yıldızı olsam Yaz okulu'na gider miydim? Tabi ki hayır

10ur dedi ki...

caliparinin dedikleri doğru ama küçük dağları ben yarattım havasında söylemesi adamı acayip sevimsiz kılıyor. birde sanırım enes lise koçuyla bir planlama yapıp maçları en fazla yayınlanacak liselere haber gönderdiklerini anladım ben bu videodan yani caliperinin yüzü suyu hürmetine gitmiyor enes kentucy'e ki bence de çok doğru bir karar ve onun ilk 5 içinde seçilmesini garantileyen bir pazarlama stratejisi izliyorlar.