1 Nisan 2010 Perşembe

Quincy Douby Ülkesine Döndü

Lige üstüste beş maçta aldığı beş mağlubiyet ile başlayan Daçka'nın Kasım ayının sonunda yaptığı hamlelerden biriydi Quincy Douby. İstanbul'a gelirken O'nun hakkında bildiklerimiz heyecanlanmamıza yetmişti. Oynadığı 20 karşılaşmada fazlasıyla da hakkını verdi bunun. 24 sayı, 5 asist, 3 ribaund ortalamaları ile terkediyor Türkiye'yi. Ligin sayı kralı apoleti ile birlikte elbette. Bu 20 maçta yalnızca 5 galibiyet sevinci yaşayabilmiş olmasında ise en az kusurlu olan taraf o. 39 sayı atmasına karşın Bandırma deplasmanında uzatmalarda kaybedilen maç, bu anlamda zirveydi. 'Büyükbabasının sağlık problemi' nedeniyle bugün ülkesine dönmüş Quincy Douby. Gösterilen bu sebebin ardından gemiyi terketti yakıştırmaları yapılacaktır arkasından illa ki. Bu gelişmenin ardından Daçka için, bitime beş maç kala dükkanı kapatma vakti de geldi diyelim artık.

4 Yorum Yapılmış:

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
DJ dedi ki...

O zaman gelip ben şuan Daçka genç takımında oynuyorum demiyeceksin arkadaşım. Üstüne gelipte bilmeden konuşmayacaksın. Haftanın 7 günü sabah akşam Douby'nin yanında olan benim, gerek kulüp içi gerek kulüp dışı.. Sen elinde delil yokken, bir kanıt yokken hangi hak ile bu kadar kesin konuşursun?

Ayrıca.. Kulüp nasılsa küme düşüyoruz diye daha fazla para harcamamak amacı ile Douby'i gönderdi demişsin.. Bunun alakası nedir? Bu adam sanki maç başı para alıyor.. Sezon bitimine 4 maç kala bu adamı yollamak emin ol 1 gram bile değişiklik sağlamaz maddi olarak kulübe. Kalsada gitsede maddi olarak aynı şey. O zaman hangi mantıkla kulüp kovdu?

Daha mantıklı olmanı rica ediyorum ve kulübe taş atmadan önce bilirkişi olmanı..

Levend Karpat

saLsa dedi ki...

Levent bey selamlar,
Ben ilgili yorumları sildim.
Son olarak sizin mesajınız kalsın bu konuyla ilgili.
Zaten durumu açıkça anlatmışsınız.
En güzel şekilde.

Saygılar..
Anıl..

Ömer dedi ki...

Douby tekrar Turkiye'de.