18 Nisan 2010 Pazar

Tatil Bitti, Mesai Zamanı

11 Nisan'daki düğün sonrasında 5-6 günlüğüne kopmuştum İstanbul'dan, işten, güçten, siteden. Sağolsun Çağlar toparladı buraları, her zaman olduğu gibi bu sitenin en az ben kadar sahibi olduğunu gösterdi. Kocaman teşekkürler etmek gerek kendisine. Tatilde gazeteleri, basketbol gündemini ve elbette Salsabasket'i takip ettim ancak yazma konusunda hiç girişimde bulunmadım. Zaten dedim ya, Çağlar döktürüyordu o sıralarda. Okumaktan büyük keyif alıyorum onun yazılarını. Gündemin en büyük talihsizliği bu sabah aldığım Mehmet Okur sakatlığıydı şüphesiz. İnşallah kopma değildir de yırtıktır diyorum, elimden daha fazlası gelmiyor ne yazık ki.

Düğün ertesi tatil bitti, İstanbul'a geldik, şirkette işbaşı yapmaya daha 2 gün var ama Salsabasket mesaisini yarın başlatıyorum kısmetse. Bugün bir giriş yazısıyla selam çakmak istedim. Yarın sakin kafayla toparlarız olayları. Renault da ligde kaldı yine şaka maka. Yücel abinin heykelini mi dikseler ne yapsalar tesislerin girişine. Yanına da Alex Scales heykeli. Tamamdır işte. :) Hazır düğün demişken, yanımda olmalarıyla beni çok mutlu eden Doğan Hakyemez'e, Ahmet Çakı'ya, Efesli Önder Sarıkaya'ya. Kendileri yanımda olmasa da çiçekle, mesajla bu mutlu günümüze ortak olan Ufuk Sarıca'ya, Cem Akdağ'a, Altar Tunçkol'a, Burak Uysaloğlu'na, Burak Bıyıktay'a, Yağızer Uluğ'a, Sabri Can'a, Yücel Platin'e, Mete Babaoğlu'na, Halil Üner'e, Banvit Spor Kulübü nezdinde Turgay Çataloluk ve Orhun Ene'ye, Karşıyaka Spor Kulübü nezdinde Ünal Tuncer'e, Hakan Demir'e, Mehmet Peköz'e, F.Bahçe Spor Kulübü Basketbol Şubesi nezdinde Nedim Karakaş'a, Oğuz Karakaş'a, Murat Didin'e, Burak Didin'e, Ayhan Kalyoncu'ya, Cengiz Karadağ'a, Hasan Özmeriç'e, Namık Yazlar'a, Batug'dan Cem Pekdoğru'ya, yanımda olmayı ne kadar istediğini çok iyi bildiğim Kaan Kural'a, Mete Aktaş'a, Spormax'ten Volkan Günak'a, koç Çetin Yılmaz'a, Murat Murathanoğlu'na, abilerin abisi Yiğiter Uluğ'a ve ismini hatırlayamadığım diğer tüm saygıdeğer büyüklerime kocaman sevgiler. İyi ki varsınız.. En kocaman teşekkürü ise biricik dostum Ahmet Melik Subaşı hak ediyor herhalde. Bütün gününü feda etti bizim için, şöförlüğümüzü yaparak. Ve tabii aileme, arkadaşlarıma, herkese tekrar tekrar teşekkürler.

Son sözü fotoğrafıyla yazıyı renklendiren Adam & Eve oteline adayalım. Gidilesi, görülesi, keyfine varılası bir mimari kesinlikle. Yaşadığım en güzel oteldi uzak ara.

14 Yorum Yapılmış:

maliano dedi ki...

Tekrar tebrikler ve mutluluklar Anıl'cım..Bir yastıkta kocayın..

basketçi dedi ki...

allah her daim mutlu etsin sizleri
salsa artık ailemiz gibi oldu :)
düğün resimlerini bekliyoruz yani :D

sabonis dedi ki...

biz gelmedik mi anılım =)

bu arada memo'yla ilgili bir resim koydum benim siteye. %90 koptu diye düşünüyorum.

hasanerdem dedi ki...

Kardeşim bir kez daha tebrik ediyorum ve mutluluklar diliyorum sana ve yenge hanıma :) Mutlu gününüzde yanınızda olamadığım için gerçekten çok üzgünüm ama malum biliyorsun durumları, inşallah en kısa sürede telafi edeceğim :) Kendine iyi bak, selamlar Karşıyaka'dan !!! :)

sabonis dedi ki...

bu arada 2-3 kere tebrik ettim diye burada atlamış olmamayım. tebrikler. bir yastıkta kocayın inşallah.

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Tebrikler abi tekrardan... Ömür boyu mutluluklar.. :)

KskHyTr dedi ki...

Tebrikler ömür boyu mutluluklar....

cannksk dedi ki...

Kardeşim ertesi günkü sınav dolayısıyla yanınızda olamadım maalesef. İçimde büyük ukde kaldı, umarım sizi yazın mezun olduktan sonra Çeşme'de misafir ederim de bir nebze içim rahatlar. Ömür boyu mutluluklar dilerim Aksaç ailesine.

Utku61 dedi ki...

Tebrikler,Allah bir yastıkta kocatsın.:) Darısı biz bekarların başına.

saLsa dedi ki...

Herkese teşekkürler..
saLsa

dfn05 dedi ki...

tebrikler, ömür boyu mutluluklar ..

Hasan dedi ki...

bundan böyle benim doğum günüyle, sizin evlilik yıldönümünü aynı gün kutlayacağız :-)

ömür boyu mutluluklar dilerim.

Ahmet Karadag dedi ki...

Tebrik eder, ikinize de ömür boyu mutluluklar dilerim...

serpil dedi ki...

eşinizle ömür boyu mutluluklar dilerim :)