29 Nisan 2010 Perşembe

Wesson'dan Simmons'a Ağır Hasar (Fotolar)

Dün oynanan Banvit - Pınar Karşıyaka maçının son çeyreğinin başında olan malum Wesson - Simmons vakasından sonra Keith Simmons'un aldığı hal, yukarıdaki fotolardan açıkça belli oluyor. Adamın alnı dağılmış epey. 10 dikiş atılmış, Cuma günkü maçta oynaması zormuş. Ayrıca Bandırmalı baskebolseverlerden hem Wesson için hem de şube başkanı Ünal Tuncer için bir kınama yazısı yayınlandı. Wesson'ı yumruk olayını onlara göre bilinçli yaptığı halde 'Elim çarptı' demesinden, Ünal Tuncer'i ise maç esnasında ve maç sonrasında kendilerine küfürler yağdırıp tehdit etmesinden ötürü kınıyorlarmış. Onlardan iletmesi, bizden bilgilendirmesi.

42 Yorum Yapılmış:

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Çok kötü çok... :(

tuncer beyribey dedi ki...

Yemin billah şaka gibi. Şu son iki haftaya bakıldığında yaşadıklarımız ufak çaplı bir Portland talihsizliği. Ama tura inancımız tam. Bu arada geçmiş olsun Simmons...

norton dedi ki...

tekrar edeyim bari madem böyle bir açıklama geldi...

Simmons- wesson pozisyonuda wesson un kesin atılması lazımdı ama hakemler cesaret edemedi ya faul çalmayacaksın ya da atacaksın bunun başka bir açıklaması olabilir mi ... bu kadar iyi niyet nerde var allah aşkına sevinirken eli çarpmış hay allah komedi resmen iyi ki daha çok sevinmedi takımda adam kalmazdı ...wesson lütfen bir daha sevinme saha dışında özellikle adam öldürmeye teşebbüsden içeri alılar adamı sevinirken:)))) dayak yediler derken pek de haksız değilmişim galiba ....

Yağız dedi ki...

Geçmiş olsun simmonsa acil şifalr diliyorum onu biz unutmadık kepezimz olarak hayırlısıyla diyer maçlar yetişr.

dfn05 dedi ki...

bence gerçekten kasıt yoktu .. o zaman bizimde emre milan barosu sakatladıgı için ortalıgı birbirine katmamız gerekirdi .. ki o çok daha kötü niyetli bi oyuncu tarafından yapıldı sonuçta .. maçı izleyen ve tarafsız olan kimse wesson'ın bilinçli yaptıgını düşünmedi bence zaten üzgün oldugu da belliydi pozisyon tekrarında banvitli oyuncunun çok fazla aşağıdan top çalmaya çalıştıgı ve dirsek hizasında oldugu net gözüktü zaten .. o zaman ömer aşıkın köprücük kemiğini kıran da aynı ölçüde kötü niyetliydi?? yapmayın bence böyle yorumlar ..

Gökhan dedi ki...

Orhun Ene ve yönetemedigi takima bu kadar takla nasil atilir baska bilemiyorum.Dün herseye itiraz eden ortami deli gibi geren antrenör hiçbisey olmamis gibi basketbol medyasindan destek görüyor.Karsiyaka basketbol takiminin haklari kukla hakemler ve onlari etki altina amigo edasiyla almaya çalisan turgay destekli orhun ene tarafindan gasp edilmistir.Sunuda banvit taraftari arkadaslara önemle belirtirim saygim sizlere sonsuz fakat takim koçunun her defasinda yaptigi sov ve tahrikleri içime sindiremedim.

KskHyTr dedi ki...

Maçı izlemedim ama wesson bu hareketi bilinçli yapacak karakterde biri değil... Andre smith yada holston olsa belki diyeceğim ama wesson?? Bu fikrimin sebebine gelince arenadaki bütün maçlarda nerde oyuncular diklense, elektriklense wesson araya girer takım arkadaşını kucaklayıp tartışmanın dışına atar... Abartmıyorum direk havaya kaldırıp sakinleştirip uzaklaştırıp yere bırakır:) En son örneği arenada alper üstünde yapmıştı... Yumruğu savurma mevzusuna gelince, bu sezon bunu 8-10 kere daha yaptı arenada ama burda talihsizlik olmuş dikkatsiz davranmış büyük ihtimal... Ksk kadrosunda en aklı başında ve tecrübeli oyuncu lafın kısası...

hasanerdem dedi ki...

Wesson'un tek kolu benim baldırım kalınlığında, kasti vursa komaya girerdi Simmons.

norton dedi ki...

Gökhan hadi allah aşkına yaaaa... orhun ene ve yönetemediği takımı üçüncü oldu sadece federasyon destekli olduğu için öyle mi buna benim 5 yaşındaki oğlum bile güler... karşıyakalı arkadaşlar kendileri yazdılar maç arena da bu teknik fauller orda çalınabilrmiydi diye orda niye çalınamıyor peki bir adam ya haketmiştir ya da haketmemiştir.... Hakem 2 koçu da yanına çağırıyo Orhun Ene kuzu gibi gidiyo Hakan Demir ne yapıyo efeleniyo izmir takimi ya efelik yakişir tabi ama yapma be baba zorlama .... bu arada maçı geren de orhun ene oluyo:)))) wesson da çok iyi çok sakin insan falan olabilir ama bence soy ağacı falan araştırılmalı o da meşhur Çakıcı Efe'nin torunu çıkabilir baya çakıyo adam:))))) siz hala yazık sevinirken eli çarptı diyorsunuz ben de bunun üstüne başka bir şey söylemeyeyim bari diyorum

Erinc Atilla dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
EmreKSK dedi ki...

hayır anlamadıgım, bu adamın ameliyat fotografları kim tarafından ve ne niyetle basına sızdırılıyor. amac ne? simmons'a gecmis olsun. ancak bu banvıt organızasyonu ( ne demekse bi de bu cıktı, organıze takımlar )gercekten cok oluyor.

KskHyTr dedi ki...

Norton tamam biz yalan söylüyoruz wessonda boksör aslında... Önce bir oku bilgi sahibi ol sonra fikirlerini açıkla bence daha ciddiye alınırsın...

bonzo dedi ki...

norton kardeş, fanatizm kelime olarak, tuttuğu takımı, fikri ya da kişiyi karşılıksız ve irrasyonel sevme halinin tezahürüdür. Bu nedenle burada böyle rasyonel açıklamalar yapıp insanları ikna etmeye çalışma.İşe yaramıyor, ben daha önce denedim. Olmuyor.

Rumeras dedi ki...

@Erinc Atilla:
Arkadaşım Bandırma halkı ve Banvit taraftarı öle asar keser yapmaz..Adam gibi adabıyla kınamasını yayınlar..Lütfen futbol gibi basketbolunda seviyesini aşağıya çekmeye çalışmayın ..

Hee futboldan konuyu açarsan geçen seneki olaylardan sonra Kronikler'i bilir deplasmanlara gelen Karşıyakalı arkadaşlar :)

@EmreKSK
Şu an o yukaradaki pozisyon fotoğrafı ve adamın o haliyle kasten adam yaralamadan dava bile açabilir kulüp :)))

KskHyTr dedi ki...

Çok üzüldüm bonzo senin adına:) Bende birileri eksik diyordum maydonoz kokusu gelmedide neden diyordum:)

KskHyTr dedi ki...

Adam gibi adabıyla resimler sızdırılır basına çok süper taraftar grubu:) Yeterki gerilim artmasın çok hak veriyorum bandırmalı arkadaşlara örneksiniz:)

coskun dedi ki...

ben hayatımda bu kadar abartan seyırcı gormedım .Karsıyaka arenada neler oluyo unutmayın!!!Tarafsız olaraksoyluyorum bu lıgın en centılmen takımı ve seyırcısı Bandırma seyırcısıdr.Organızasyon dedıgınız unıbanvıt yas ortalaması 19-20 olan unıversıtelı pırıl pırıl cocuklar kı sızın gıbı kufur de etmıyorlar .Ayrıca Turkıye basketbol tarıhının en centılmen oyuncusu kım desenız %95 ılk besde Harun Erdenay ve Orhun Ene'yı sayar.Ayrıca Madem Orhun Ene hakemler tarafından kollanıyo nasıl lıgın en cok teknık faul çalınan coachu olabılır?bılmeden sadece fanatızm ruhu ıle yorumlar yapıyorsunuz.41 yasındayım karsıyaka'nın sampıyon oldugu senedekı efsane kadroyuda bılırım nerde o zamankı karsıya seyırcısı (basketbolu bılen-centılmen -hep destek tam destek) nerde sımdıkı Karsıyaka seyırcısı????!!! sızlerın bu yorumlarını gorunce Hem ızmır halkı ıcın hemde Turk basketbolu adına cok uzuluyorum

ilhami Ata dedi ki...

devlet sırrı mı ki bu fotoğraflar basına yansımayacak. böyle mantık mı olur

KskHyTr dedi ki...

Bana bu fotoğrafların yayınlanmasındaki mantığı söyleyebilirmisiniz? mantıktan bahseden arkadaş...

Fanatizm demişken adın çıkcağına canın çıksın denir ya tam öyle bir muhabbet... Busitedeki eski konu yorumlarındanda görülebilir bu... Fb-Gs maçındaki olaylar sahaya girmeler oyuncu yumruklamalar aynı şeklide efes-fb final serisinde... Aynı şekilde Gs nin forma sahtekarlığında... Aynı şekilde efesin takım halinde doping olayında... Bunların hepsinde takımını umarsızca savunan fanatik yorumlar görmedikmi... Ortamı germek için yapılan basın açıklamaları ve tıbbi operasyon fotolarının dağıtılmasıda banvit taraftarının ne kadar az fanatik olduğunu gösterir değilmi??... Ama siz izmir halkı için üzülün sadece:) Fanatiklik sadece ksk taraftarının içinde bulunduğu durumdur zaten haklısınız:)Baştada söyledim adın çıkmayacak bu alemde...

Alphan Aksoylar dedi ki...

Wesson'a o pozisyonda 4 banvitli 50 kez faul yaptılar, hakemler hem o (basket) faulu çalmadılar, hem de yere inerken Wesson'ı Simmons itmeye kalkınca eli çarptı diye Wesson'a teknik faul çaldılar, maç boyu itiraz eden Orhun Ene ve Banvitli oyunculara uyarıda bile bulunmadılar, Karşıyaka aleyhine iki sportmenlik dışı, bir teknik faul çaldılar, ki Lance Williams da en az Wesson'ınki kadar kasıtlı olarak Alper'i itti kameraların gayet net gösterdiği pozisyonda, Wesson, Furkan ve Smith aleyhine çalınan faulle uzaktan yakından ilgisi olmayan pozisyonları gündeme getirmeye zaten gerek yok, on küsür sayı farkla Karşıyaka'nın kazanacağı maçı Engin Kennermann kazanmıştır, tebrik ederim, Hakan Demir ise maçın sonunu Andre Smith ile oynamalıydı, son hücumda top Ryan'a verilmeliydi ve son savunmada Andre oyunda olsaydı o ribauntlardan birini alırdık, bu seriyi oyuncularımızın herşeye rağmen 3-1 ile geçeceğine inancım sonsuz, Simmons'a da geçmiş olsun, itip kakacağı adama artık ömrü boyunca dikkat eder herhalde...

onuralpkandemir dedi ki...

Baştan şunu söyleyeyim de taraf zannetmesin kimse : Karşıyakayı hiç sevmem , taratarı yüzünden. Sabahtan akşama küfür eder üstüne sahaya birşeyler atarlar yetmez kavga falan çıkartırlar. Eşimiz dostumuzla ağız tadıyla bir maç izlemeye gidemiyoruz.
Nereden nereye geldi tribünlerin hali , bu başka ve üzücü bir konu tabi. Ama bizim tvden 3 4 defada tekrarla izlediğimiz kadarıyla olayda kasıt yoktu. Banvitin olayı bu kadar büyütmesi ve böyle fotoğraf yayınlatması hiç hoş değil. Karşıyakanın taraftar profili belli , bundan faydalanıp 4. maçı tarafsız sahada yapmaya çalışıyorlar herhalde. Bandırmalılar örnek bir tribün bence , gaza gelmezler inşallah. Keşke takımlar taraftarlarını değişse biz de rahat ederiz.

Necromancer dedi ki...

onuralpkandemir, bomboş konuşuyorsun. bilmediğin konular hakkında yorum yapma. belli ki karşıyakalıları öğrenmen gerek.
maça gelince, engin kennerman'a da sevgilermi !!! sunuyorum. ARENA'ya da gelirsin inşallah Kennerman efendi.

EmreKSK dedi ki...

onuralp, ahmet le varmı akrabalık

EmreKSK dedi ki...

banvit organizasyonu destegini cekince gorecegim ben o universiteli pırıl pırıl gencleri tıpkı pasabahce gibi ulker gibi. onlarında arkalarında pırıl pırıl gencler vardı. Ben babamdan dedemden bana kalan mirası devam ettiriyorum, kimse bizimle tribunculuk oynamasın, hele basketbolu tvden sevenler, sakın. yok kufurmus, yabancı maddeymıs gecin bunları. alın elinize sosisleri nba izleyin tv basında...

onuralpkandemir dedi ki...

Ne diyorsunuz allah aşkına , Karşıyaka tribününden küfür falan çıkmaz , çoluk çocuk gelebilirsiniz mi diyorsunuz. Maç keyfimizi bitirdiniz , salona gelemez olduk birde inkar edip güldürmeyin kendinizi. Boş laf yapmayın temizleyin oraları madem tribüncüsünüz. Bizde gelelim alkışlayalım gençlerimi ellerimiz patlayana kadar. Bilip bilmeden konuşmayın , Karşıyakanın madalyalı sporcularını omzunda taşımış adama Karşıyakalıları öğren yok bilmemne ha. :D Ateşli gençlik.

volkan dedi ki...

emrecım bana banvıt daha cok genc bır klup ve eger sen basketbolseversen turkıyede boyle bır yapıyı once senın desteklemen gerekır şampıyonluk yılından berı karsıyaka ne yaptı bana onu soyle.Keske Pınar grubu da Banvıt gıbı desteklese de Efes-Ulker hegamonyası kırılsa ama sız boyle yaparsanız bu kafada olursanız sızde hala play off oynadıgınız yada yarı fınal oynadıgınız ıcın sevınırsınız...!!!Babandan dedenden sana ıntıkam cıgırtkanlıgı yapma kalmamıstır sanırım.Ben Izmırde yasarken sampıyon oldugu sene tum maclarına gıttım sampıyonlugu yasadım.emınım sen ufacık bır cocuktun o zaman ama ...hıc trıbunlerde kufur yoktu ve bayana gence cocuga saygı vardı!!bıraz dusunun sadece (aklı selım)

dfn05 dedi ki...

ya su banvitin basketboldan anlamayan 5 6 yasında çocuklar 50 60 yasında adamlar ve bi kaç 'delikanlı'dan olusan tribün dolulugu yaratmak dısında basketbola hiçbişey katamayacak olan topluluguna örnek deyip durmayın yaa .. galatasaray bu sene karsıyakanın taraftarına sahip olsa (gönül partizan taraftarını ister ama türkiyede en yakın örnek ksk taraftarıdır .. hatta türkiyedeki tek basketbol taraftarıdır ) fenerbahçenin talihsizlik! eseri! rakiplerine kaybettiği maçlara rağmen playofftaydı ..

ayrıca bu yorumları okurken ksk taraftarlarına laf yetiştirmeye çalışan arkadaşların sadece komik ve basketbol bilgisiz oldugunu farkettim .. evet devlet sırrı degil ama her dikişin fotografı da etrafa saçılmıyor .. orhun ene'nin kurt zekası işte ..

nonstop dedi ki...

@onuralpkandemir
ben izmirdeki her maça özellikle ksk maçlarına kız arkadaşımla gidiyorum, izmir dışındaki diğer tribünleri pek bilmem ama ksk tribünlerinde her zaman hatırı sayılır miktarda bayan ve aileler vardır. hatta bayan sayısı bornova ve aliağa tribünlerinden kat kat fazladır. ksk tribün yapısı senin anlattığın gibi olsaydı okadar ailenin ve bayanın o tribünlerde işi olmazdı. sanırım sen ksk tribünlerini sadece tvden izlediğin fb, gs, bjk maçları kadar biliyorsun, o maçlara basketbol severlerden çok futbol fanatikleri geldiği için olaylar çıkıyor. bir kaç gs, fb ve bjk maçını saymazsak maç keyfini kaçıcarak en ufak bir durumla karşılaşmadım.

onuralpkandemir dedi ki...

@nonstop Farkındayım ben de bir çok maçın çok güzel geçtiğinin. Ama gel gör ki sizin de dediğiniz gibi bazı maçlarda iş çığrından çıkıyor. Özellikle takım kaybeder gibiyse . Orada film kopuyor.
Ksk taraftarı basketbolu çok iyi biliyormuş falan hiç bir önemi kalmıyor o zaman benim için. Adabıyla kaybetmeyi öğrenmek lazım sonuç olarak. Bu sadece Ksk ye has birşey değil tabi ama seyirci yoğun olunca rahatsızlık da çok oluyor. Sen bilmezsin , bilmiyorsun muhabbetini de bırakın. Küfür olmasaydı , gerçekten ben yanlış söylüyor olsaydım " YOK " derdiniz. 35in buçuğunda tamında değil benim derdim . İzmirli olarak en doğal hakkımdır bunları eleştirmek , konuşuyorsak öncesini de bildiğimiz için konuşuyoruz.

KskHyTr dedi ki...

@onuralpkandemir
Keske seninde beklediğin kadar temiz bir tribünümüz olsa ama abarttığınında farkında olmalısın... Büyük maçlarda malesef basketboldan anlamayan futbola odaklı haklı haksız herşeye protesto yapan insanların geldiği maçlara ortada... Ama öyle bir anlatıyorsunki sanki her maç adam doğranıyor arenada...

caglarksk dedi ki...

geldiğimiz noktaya bak suçlu tribünde yoğun olan ksk taraftarına patladı hadi bakalım,tek suç kalabalık olmak ateşli olmak... sonuçta ailelerin bayanların çoluk çocuğun da orada olduğunu herkes biliyor.arkadasın biri demiş yukarda adın çıkmasın die harbiden öle, simpsondan ksk taraftarına dönmüş olay sanki maç arenada oynandı da kel kafasını kskliler yardı:S

EmreKSK dedi ki...

onuralp amca, arenada kufur var, bunu inkar eden de yok. ama sen sırf bu yuzden gelmeyeceksen, ve sırf bu sebeple bana banvit organizasyonunu örnek göstereceksen, kusura bakma katılmıyorum. banvit organizasyonu içerisinde tavuk satışlarını artırmak için şakşakcılık yapacagıma, karşıyaka tribununde kufur duymayı yeglerim.

Prometheus dedi ki...

Yahu şu olayda bile tutup Emre-Baros olayını örnek verenler var, el-insaf arkadaşım amma kuyruk acınız varmış ya, geçmek bilmedi bir türlü.

B&B dedi ki...

bir basketbol taraftarı olarak bu olayı kınıyorum tam onumde oldu kasıt yok denıyor ama hıc kımse oyle sevinemez admın anlı dagıldı rakıp takımın bencı ve teknık heyeti protokol trbünü karıstırdılaR macı izlediyseniz zaten bizim taraftarlarımızın bir taşkınlık yaptıgını görmemişsinizdir bu macın ksk tarafında oynanan kısmını da izlicez ve cıkan olayları sımdıden soyluyorum kac olay olucak gorucez saygılarımla..........

norton dedi ki...

Saygıdeğer kskhytr neyi okuyup bilgi sahibi olmalıyım acaba holiganlığın el kitabını mı :) tartışmanın ve bilginin seviyesi maydanoz la falan ölçülüyorsa tamam o zaman ... sen maçı bile seyretmemişsin ve bildiğim kadarıyla diyorsun bense gördüğüm kadarıyla... arada ki fark budur ... bu konu hakkında bir daha yazmayacaktım ama dayanamadım... ben karşıyaka düşmanı bir banvitli falan değilim tam tersine orda doğdum büyüdüm ama tekrar söylüyorum bu kadar at gözlüğü ile olaylara bakmak hiç doğru değil...

5-6 yaşındaki çocuklardan 50 yaşındaki adama kadar tribünde olması bence takdir edilmesi gereken bir kültür bu çocuklar basketbolu bu şekilde sevecekler ve babalarıdan dedelerinden görüp , öğrendiklerini devam ettirecekler .... bende çocukken babamla karşıyakanın maçlarına giderdim hiç bir rahatsızlık duymadan baba kız izlerdik maçları şimdi ben oğlumu rahat rahat maçlara götüremiyorum ... saygılarımla norton'anti virüs'

hasanerdem dedi ki...

Kuş gribi 2 ay daha hortlasa kapıya kilidi vurup gidecek bir takım için bu kadar laf kalabalığına lüzum yok, boşuna strese sokmayın kendinizi, relax...

EmreKSK dedi ki...

norton gotur babacım bandırma 3 saat, evlatlarından bu mutlulugu eksık etme. yeter kı gotur cocuklarına basketbolun salonda oynanan taraftarların gıttıgı bır spor oldugunu ogret. televızyon basında nba seyrderek basketbolu sevmesınler. sen sımdı onları banvıt maclarına goturursen, salonları sevdırırsen, evlatların kendı kararlarını vemeye basladıklarında zaten KARSIYAKALI olacaklardır. yeter kı onları salona alıstır gercek basketbolu sevdır

dfn05 dedi ki...

@prometheus

barosla emreyi gördügün gibi atlaman çok hoş.. keşke okusaydın .. geçmedi gitti bi türlü kardesim deme ya ? vah bize.. fb alıcıların o cümleye yoğunlaşmıs..

Prometheus dedi ki...

@dfn05

elbette karşıyaka-banvit basketbol maçı ile ilgili bir haberin yorumunda baros-emre yazarsanız atlayacağım. hala aynı argümanlarla yapılan demagojik saldırılar trajikomiklik sınırını aşalı çok oldu malesef.

"o zaman bizimde emre milan barosu sakatladıgı için ortalıgı birbirine katmamız gerekirdi .. ki o çok daha kötü niyetli bi oyuncu tarafından yapıldı sonuçta .."

sizin cümleniz aynen bu şekilde, ben emreyi kesinlikle sevmem ama bir insanı "kötü niyetli" olarak suçlamak ve bu suçlamadan hareketle onun diğer meslektaşlarının meslek hayatlarına kastedecek derecede "kötü" hareketler yapabileceğini bilgisayar başından umursamaz bir tavırla söyleyivermek pek de adil ve mantıklı gelmiyor bana malesef.

"çok daha kötü niyetli" olmanın sınırı nerede başlar nerede biter acaba?

hasanerdem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
saLsa dedi ki...

Arkadaşlar, biraz daha sakin.. Rica ediyorum.. Hitaplara, kullanılan kelimelere dikkat..:)

Rumeras dedi ki...

Eğer zaten bir ortamda 7'den 70'e dolan tribün bile eleştiriliyorsa orda sakin olunması değil susulması gerekir :)