30 Nisan 2010 Cuma

Wilson Over Beşiktaş Cola Turka

Dün akşam Akatlar'da 12/19 saha içi isabeti ile 33 sayı üretip Türkiye'deki en yüksek skoruna ulaşan Lamayn Wilson, bu skorun yanına eklediği 4'ü hücum olmak üzere 11 ribaund, 2 blok ve 1 top çalma ile kendi adına sezonun en efektif performansını ortaya koydu. Sezon başından bu yana oynadığı karşılaşmalarda izlettiği eline gelen her topu potaya yönlendirme tercihinde dün de ısrarlıydı aslında Amerikalı oyuncu. Zaten maçı 0-sıfır- asist ile tamamlaması bu oyununun bir yansıması. Tek fark şutları yüksek yüzdeyle sokmasıydı. Hareketliliği ve şutları ile Beşiktaş Cola Turka savunması en fazla zorlayan isimdi dün. Fotoğraf durumu fazlasıyla özetliyor zaten.

7 Yorum Yapılmış:

r7bertpires dedi ki...

yanlış anlamayın ama bu hataya her yerde rastlıyorum söylemek istedim. hatta profesyonel spor yazarları, muhabirler falan da aynı hatayı sürekli yapıyor. ukalalık olarak algılamayın; hepitopu 10 tane rakam var yaf. 33 sayıdır, rakam değil.

Fanatik Basket dedi ki...

gününde olduğu zaman sokar ve 25-30 sayı atıp günün kahramanı olabilir ama bunun benim gözümde hiçbir değeri yok çünkü bu tür performansları sezon boyunca en fazla 3-4 kez sergiler, sezonun geri kalanında saçma sapan tercihleriyle takıma 10 maç kaybettirir. basketbol zekası sıfırın altında, kardan çok zararı var adamın takıma. isterse 40 sayı atsın hikaye..

10ur dedi ki...

ben size bu konuda katılmıyorum. adam Türkiye'ye gelmiş en saf şutörlerden biri telekomun her maçını canlı izleyen biri olarak hem fiziki anlamda eşleşme problemi yaratması hemde her zaman dışarıdan sayı tehtidi yaratması bakımından telekomun bu sezon ki açık ara en iyi oyuncusuydu. jeretin geldikten sonra belki hüseyinin sakatlığından dolayı kadro dışı kaldı ancak bence bu seride eğer ümit sonkolda ciddi 1 problem yoksa onunla devam etmek ve langi dışarıda bırakmak olacaktır. ben telekomun her halükarda pota altında ezilmeyeceğini düşünüyorum. eğer wilson ile devam ederlerse lang belki çok dış şuta dayalı bir takım olacaklar ama kazanan bir takımda olacaklardır.

Ömer dedi ki...

Adam olmayı öğrensin önce bu arkadaş. Her pozisyondan sonra Fletcher ve Likholitov'un gözüne baka baka birşeyler söyleyip durdu. Bizim yabancılar seslerini çıkarmadı da olay çıkmadı ancak kendisinin antipatik ve tahrik edici hareketlerini hakemler de görmedi. Bir teknik faul dahi çalmadılar.

Adam olsun önce, adam... 33 sayı değil 133 sayı atsa adam olmadıktan sonra hiçbir anlamı yok.

Fanatik Basket dedi ki...

@10ur
sen sadece iyi maçlarını seyrettin heralde. adam hızlı hücumda ribaunda girecek bi tane takım arkadaşı yokken üçlük deneyen, potaaltında bomboş adam olsa bile 8-9 metreden topu potaya sallayan bi adam. ayrıca çok kötü bir şut stili var, bir maç her attığı girdi diye saf şutör demek yanlış bence.. serinin geri kalanında oynamaya devam ederse demek istediklerimi daha net görebilirsiniz..

10ur dedi ki...

kariyeri boyunca yaklaşık %40 ile üçlük atmış bu yıl eurocupta her maç 6 üçlük denyip buradan %50lik 1 yüzde tutturmuş bir adam saf şutördür. ki tekrar söylüyorum TELEKOMUN HER MAÇINI izleyen biri olarak adamın her şutu bu girer diyor. neyse tabii bu benim nacizane fikrim

dejavu dedi ki...

Isınırken falan da fena atıyor adam, iki üç kez denk geldik de. Bence şut seçimlerinde ciddi hataları olan, mental olarak halen büyük bir gelişime ihtiyaç duyan ve ciddi şutu olan bir oyuncu demek daha doğru bir tanım olacak gibi sanki.

10ur'a da hak veriyorum. Salondan izlemek farklı Wilson'ı. Bu sezon çok maçını izledim ben de. Adam ciddi şutör ama şut tercihleri fena. Eline gelen ilk topu yolluyor potaya, ne olur ne olmaz top hücumda bi daha bana dönmez falan diye düşünüyor olabilir.:)

Çağlar