20 Mayıs 2010 Perşembe

Birkan Batuk Röportajı (Ön Hazırlık)

2006-07 ve 2007-08 sezonlarında Alpella ile yaşadığı 1. lig tecrübesinde 1-2 sayılık ortalamalar yakalayabilen ancak bu yıl Pınar Karşıyaka formasıyla 1 yıl ara verdiği 1. lig arenasına yeniden dönüp, takımın bir diğer genci Furkan Aldemir ile birlikte taraftarın büyük sevgisini kazanan Birkan Batuk sıradaki konuğumuz. Normal sezonda sadece 1 maç kaçırıp, 29 maçta 9,24 sayı - 2,31 ribaund - 1,83 asist ortalamalarını tutturan Birkan, Play-Off çeyrek final serisinin ilk maçında Banvit'e karşı da oldukça iyi oynamıştı. Kontratı 1 yıllık olan ve an itibariyle serbest olan genç oyuncunun yeni sezonda nerede oynayacağı şu an için belirsiz. Biz hem bu yılki performansını hem de gelecek planlarını konuşacağız 'Türkiye'nin Jordan'ı' ile. Sorularınız varsa, yorum kısmına bırakabilirsiniz.

13 Yorum Yapılmış:

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Türkiye'nin Jordan'ı çok abartı olmuş Birkan için. :)

saLsa dedi ki...

Türkiye'nin Jordan'ı seçilmiş ve gidip Jordan ile tanışmıştı Birkan, o nedenle kullandım o sıfatı Ozan..

Bilgin olsun..
Anıl..

DerdiYoklar dedi ki...

birkan batuk a tbl den resmi bir teklif var mı?

DerdiYoklar dedi ki...

acaba kendisine resmi bir teklif var mı tbl den

Alphan Aksoylar dedi ki...

Birkan'ın Karşıyaka kariyerinin uzun sürmesi onu hedeflerine daha fazla yaklaştıracak diye düşünüyorum, 2010-2011 sezonu için hedefleri (kendinde geliştirmeyi hedeflediği yönler) neler?

Kinyas dedi ki...

Şu an serbest, özellikle bu yılki gelişimiyle beraber transferde dikkat çekici bir isim olacaktır. Geçen yılki takımı Trabzonspor'daki 3 numara arayışıyla alakalı olarak ne düşünür? Tekrar orada oynamak ister mi?

cannksk dedi ki...

Kal bu sene, kal bu sene, yaşanacak çok şey var kal bu sene... Akıllı olsun daha 20 yaşında, hiç bir yerde bu kadar mutlu olamaz...

MixBasket - Ozan Aktay dedi ki...

Vay be, bu ayrıntıyı bilmiyordum. Kusura bakma Anıl :)

mustafa can dedi ki...

kendinde eksik gorduğu yönler nedir?ben bu sezon arena da bircok macında kendını ızledım uzak mesafelı sutlarda ıstıkrarsız ve rıbaund larda daha etkılı olup kendını gelistirmesi gerektıgını düsünüyorum.Cok yetenekli biri ama bu ozelliklerinin eksikliği onu bir üst noktaya tasınmasında sorun olarak goruyorum.Kendisinin yorumlarını merak ediyorum.

nonstop dedi ki...

kendini geliştirmesi için oynaması şart, kalmayı düşünüyor mu? yaş gurubunda kendisine hangi oyuncuyu rakip olarak görüyor? türkiyenin jordanı olarak anılmak üzerinde baskı yaratıyor mu? unutamadığı bi anısı var mı?

KskHyTr dedi ki...

Kendini geliştirmek için yeterince çalıştığına inanıyormu takım idmanları dışında?(özellikle bireysel hücum idmanları yapıyormu) Ben açıkçası birkandan daha umutluydum sezon başı ama beklentilerim suya düştü... Ama önemli bir özelliği var savunma yapmayı seviyor dirençli bir oyuncu bazen maçtan kopsada...özellikle pas arası yapma duyusu çok kuvvetli... Mevcut haliyle ksk den daha fazla süre bulacağı takım sayısı 1-2 yi geçmez bence 1.ligde... Ama daha fazla para veren kesin çıkar... Bakalım parayımı şeçecek yada belli bir süre daha ksk de oynayarak kendini geliştirmeyi ve daha yüksek rakamlara sonraki yıllarda transfer olmayımı...

muratdinc dedi ki...

Öncelikle bu seneki performası için kutluyorum Birkan'ı.Benim sorma istediğim soru şudur Trabzonspor'un İstanbul'daki Hacettepe maçında gördüm kendisini.Eski arkadaşları ve teknik ekibin maçını izlemeye gelmişti.Acaba Trabzonspor'dan gelen bir teklif var mı ve Trabzonspor forması giymeyi tekrardan ister mi ?

barisozman dedi ki...

Son dönemlerde Türk basketbolunda 2 ve 3 numaralı pozisyonda ciddi bir sıkıntı var. Bu konuda ne düşünüyor? İbrahim Kutluay ve Harun Erdenay sonrası, şu anki Milli Takımımıza baktığımızda Hidayet'i bir kenara koyarsak Serkan, Sinan, Cenk gibi isimlere rağmen bir türlü aranan yıldız bulunamadı? Bunun hakkında ne düşünüyor? Kendisini bu denklemde nerede görüyor? Yıldız bir skorer mi, sert bir takım oyuncusu mu?
Teşekkürler,