27 Mayıs 2010 Perşembe

Biz Hiç Düşünmemiştik Zaten

'Artık NBA'yi düşünmüyorum açıkçası. Avrupa'da kariyerimi sürdürmek istiyorum. Geçtiğimiz sezonlarda NBA'e gitme ihtimalim daha yüksekti. Çünkü yeni seçilmiştim. Bundan sonra pek düşünmüyorum.'

Yıllardır bir türlü patlayamayan yıldızımız Cenk Akyol'a ait bu açıklamalar.
Bilindiği üzere bir dönem gündemi epeyce meşgul etmişti Cenk'in NBA durumu. Hatta bir ara Atlanta'da yaz kampına da gitmişti deneme amaçlı. Sezon başında talihsiz şekilde sağ el tarak kemiğini kırmasına karşın durumu toparlayarak, gözlerden uzak iyi bir sezon geçirdi İtalya'da. Gerçek dünyaya da döndüğüne göre 2010 kadrosuna yazılması gereken isimlerden biridir artık Cenk.

3 Yorum Yapılmış:

bahadır dedi ki...

açıkçası onlarda seni düşünmüyor cenk.kusura bakma ama durum böyle yani.

KskHyTr dedi ki...

Büyük kayıp nba ve david stern için
şimdi onlar düşünsün:)

murat ozen dedi ki...

@salsa

Hiç bir haberi kaçırmıyorsun. Bu haberi dün ben de okumuştum hatta sana likini gönderecektim.

Olay düşünüp düşünmemesi değil. Düşünememesi..