30 Mayıs 2010 Pazar

Efesliler Koraç Heykelinde Buluştular

Sadece Efesliler değil aslında, Efes Pilsen'in kapatılma ihtimalini protesto eden, başını da Efeslilerin çektiği grup bugün Bahçelievler'deki Koraç Kupası heykelinin önünde toplandı ve bir basın açıklaması yayınladı. Benim de ajandamda bugün 12:00'de orada olmak yazıyordu ancak çıkan birkaç aksilik, günün tamamını berbat etti. Öyle ki maçın başlamasına yarım saat var ve ancak eve girebildim. Maça gitmek falan hak getire. Orada olamadığım için tüm arkadaşlardan özür diliyorum tekrardan. Fotoğrafı da Basket Dergisi sitesinden aldım. Haydi bakalım başlıyor birazdan maç, sıkı maç olsun, keyifli maç olsun. İyi olan kazansın.

1 Yorum Var:

Sarıkaya dedi ki...

Facebook'taki gruba "katılıcam" diye not bırakanların sayısı 353. Ve fakat ben katılanları 30'a kadar bile sayamadım!:-(( Ya Facebook yalan, ya da yalancılar facebook kullanıyor!..

Nejat Sayman'ın ayağına sağlık. Basketbol dünyamızdan bir tek o teşrif etti.. Basketbol dünyamızın çapı ve çevresi hakkında polemiğe girmek istemiyorum!:-((