18 Mayıs 2010 Salı

Evren Büker Trabzon'a Transferi İçin Ne Dedi?

Beko Basketbol Ligi'nin son 2 yıldaki en yüksek performanslı yerli oyuncularından olan Evren Büker, ligin yeni takımı Medical Park Trabzonspor'a transferi hakkında Salsabasket'e konuştu. Şu anda abisiyle ve ailesiyle birlikte Bursa'da bulunan başarılı oyuncunun açıklamaları şöyle:

'G.Saray Cafe Crown ile olan sözleşmem 1 yıllıktı ve sezon bittiğinde serbesttim. Ben kulübümde kalmak için yönetimle oturup konuştum. Ben bir rakam söyledim, onlar bir rakam söyledi. Arada çok büyük bir fark olmamasına rağmen yönetim benim istediğim rakama çıkamayacağını belirtip, şayet daha iyi bir teklif gelirse gidebileceğimi söylediler. Aradaki fark çok fazla değildi ve belki bir uzlaşma sağlanabilirdi ama Trabzonspor'dan çok cazip bir teklif aldım. İnsan hayatında kaç kez böyle bir fırsatla karşı karşıya gelebilir ki? Artı abim de orada. Annemiz babamız yeniden bir arada oynamamızı çok istiyorlardı. Doğan Hakyemez'in orada oluşu, Medical Park'ın sponsorluğu, planlı programlı bir oluşum, şehirdeki heyecan, yeni yapılacak salon, dolu tribünler.. Hepsi teklifi kabul etmemde büyük etkenlerdi. Sonuçta 2 yıllığına Medical Park Trabzonspor ile anlaştım. Hem benim hem de takımım için hayırlı olur inşallah. Bu arada eski takımıma da herşey için teşekkürler ediyorum. Hem yönetime, hem koça, hem takım arkadaşlarıma, hem de sarı kırmızılı tarafarlara.'

Evren'in açıklamalarında bahsettiği parasal kısımları biraz detaylandırmak iyi olacaktır herkes için. Evren'in G.Saray Cafe Crown'dan talep ettiği ücret geçen yıl aldığı ücretin aşağı yukarı iki katına yakındı. Ancak Medical Park Trabzonspor'dan gelen teklif çok fazla cazipti. Çünkü önüne konan kontratta geçen yılki ücretinin hemen hemen 2,5 katı yazıyordu. Ve ikinci yıl ücreti de artacaktı. Hem işin maddi yönü, hem de orada da benchte kalmayacak olması onun bu seçimine saygı duymayı gerektiriyor. Çünkü Evren Renault'dan ayrılırken de işin maddi yönü kadar sahada alacağı dakikaların çokluğunu da hesaba katmıştı. Bilinçli bir yükselişi var Evren'in. Sarı kırmızılı taraftarlar mutlaka üzüleceklerdir bu transfere ancak işin diğer tarafından bakıldığında Evren'in ne denli sağlam adımlarla geldiği de çok net görülmekte. Yolun açık olsun kardeşim. Yazın Milli Takım'ı da kaldır ayağa. Salsabasket özel haberidir.

9 Yorum Yapılmış:

basketçi dedi ki...

hiç abartmıyorum
galatasarayın gücünün yarısı gitti
takımdan ayrılan yabancı bir oyuncunun yerini bir şekilde doldurursun ama yerli oyuncuların yeri dolmaz
hele evren'in yeri hiç dolmaz
geçen sene hüseyini aradık, bu sene ise evreni mumla bile ararız :(

brs dedi ki...

ayıptır yazıktır aynı yorumları yazıyorum ama sınırden cıldırıcam sımdı bu adamı nasıl bırakırısnız murat kayay ve sakat tufanlamı oynuycak yıne bu takım nefret ettırıyolar kendınden

cannksk dedi ki...

Gs'nin veremeyeceği paralar değil aslında ama bu sene bütçe'nin küçüleceği ve telekom birleşmesinin olmayacağını söylemek zor değil artık

Yiğit Gökçehan KOÇOĞLU dedi ki...

Gs hayatının hatasını yaptı.

onur dedi ki...

Şimdi gördüm yazıyı ve kuduruyorum sinirden. Yahu tam takım kimyası, ritmi, birlik beraberlik yakalanmışken en önemli yerli oyuncunu nasıl bırakırsın? Sanırım yönetimin gözünde bitmiştir basketbol şubesi. Galatasaray Spor Kulübü'nün içindeki "spor'u" da atıp "futbol" yapalım kapatalım amatör branşları bari para gitmesin. Taraftar da beklenti içine girmesin a.... ko.....!

anti_dejavu dedi ki...

bişi olmaz ya bence abartılacak bişi yok evren iyi bir oyuncu olabilir ama gelecek sezon bu sezon gösterdiği performansı gösterecek diye bi garanti yok yani yeri doldurulamaz bir oyuncu değil kimse vazgeçilmez değildir! ondan evren kendi demiş çok bir uçurum yoktu diye kalmak isteseydi kendi de fedekarlık yapabilirdi demek ki o da istemiş gitmeyi hayırlı olsun diyelim HAYATTA BAŞARILAR! :D ( sonuçta bi doğan hakyemez baskısı vardır mutlaka :D )

Ahmet Karadag dedi ki...

evren'i hangi kötü ruhlu, paraci menajer ayartmis acaba... ? Hayret vallahi, hic tepki yok gs'lilerden. Herhalde sadece fenerin oyunculari bu karanlik güclerin hedefi oluyor :) bu aradan evren ve ts icin hairli olsun.

brk dedi ki...

ah ulan ah, serdar özkan'ı alacağına o paranın yarısına evreni takımda tutardın... ya neyse ben fazla birşey demiyorum, küfür edicem yoksa bizim yönetime. ben bizim takıme rsin görkemi, engin aksüt'ü ister şampiyonluğa oynarız diyordum ki trabzon istiyor hepsini medical park sponsorluğunda. bizimde sponsorumuz var ama ne para verdiği ya da o paranın nereye gittiği belli değil...

basketçi dedi ki...

brk@
http://naumoski7.blogspot.com/2010/05/topaln-paras-potaya-aksa.html